1

انواع پولیش زن برقی کدامند؟

پرسش در 28 آذر 1395  12:16
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی

1 جواب

1

انواع سیستم های دستگاه پولیش خودرو

  1. روتاری-Rotary یا چرخشی
  2. ORBITAL-اوربیتال
  3. پولیشر گیربکسدار
  4. پولیشر سه گانه
  5. دستگاه پولیشر نقطه ای

  6. روتاری-Rotaryیک دیسک چرخشی ، در یک محور مرکزی چرخانده می شود با بیشترین سرعت در لبه پدال. روتاری دارای بیشترین تهاجمی در سطح است که باعث ایجاد اصطکاک و گرمای قابل ملاحظه ای می شود که می تواند منجر به سوختگی، ضربه زدن و کشش چرخشی شود.
  7. در دست یک تکنسین ماهر، یک ابزار چرخشی دارای کمترین میزان ارتعاش هر حرکت ابزار است، اما می تواند زمان زیادی را صرف یادگیری استفاده از ابزار مناسب کند. جنبش روتاری اغلب برای عملیات پرداخت استفاده می شود.
  8. ORBITAL-اوربیتال
  9. صفحه پشتی به دنبال یک مدار (دامنه آن بستگی به فاصله بین محور چرخش شفت درایو و محور مرکزی صفحه پشتی) و آزاد است در اطراف محور مرکز خود را چرخش. ورق پشتی با چرخش با سرعت و جهت متفاوت با اثر نیروی سانتریفیوژ جنبش افست و اثر اصطکاک آزاد است.
  10. باید نیروهای اصطکاکی مانند جلوگیری از چرخش دیسک در حالی که ابزار هنوز عمل می کند، حرکت تصادفی مداری به سادگی تبدیل به یک حرکت مداری می شود. تعدادی چرخش دیسک متغیر و مستقل از تعداد مدارهای انجام شده است.
  11. جنبش تصادفی مداری در حال حاضر استبهترین مصالحه از نظر کیفیت و اثربخشی .
  12. Rupes یک نوع جدیدی از جنبش به نام Triple Action ارائه می دهد. قدرت موتور می تواند به عنوان محصول گشتاور ضرب شده توسط سرعت بیان شود. در طول استفاده عادی از یک ابزار، اپراتور یک بار متغیر را اعمال می کند که با اثر نیروهای اصطکاک و کار انجام شده توسط موتور ممکن است باعث کاهش تعداد گردش موتور شود. بار اعمال شده توسط اپراتور در استفاده عادی از یک ابزار به طور قابل توجهی در طول زمان اندازه گیری متفاوت است، باعث تغییرات زیادی در سرعت تعداد مدار و چرخش دیسک روتور و در نتیجه کاهش یکنواختی و کارآیی عملیات کاری است . یک فرآیند همگن باعث کاهش قابل توجه در زمان کار می شود .اقدام سه گانه
  13. در مورد ابزارهای سه گانه عمل و شبیه به حرکت ابزارهای تصادفی تصادفی، دیسک به دنبال یک مدار و آزاد است که در محور مرکزی خود چرخش کند، اما به لطف یک گیربکس دنده ی خاصی که در جلوی گروه کام قرار دارد، مقدار گشتاور به طور قابل توجهی افزایش می یابد در حالی که سرعت آن کاهش می یابد. با استفاده از این راه حل تاثیر یک متغیر در عملکرد (بار اعمال شده توسط کاربر) به طور قابل ملاحظه ای به حداقل می رسد و در نتیجه یک وحدت بیشتر از عملکرد ابزار است. این باعث بهبود قابل ملاحظه ای در سطح پایان و همچنین کاهش شدید در سطح ارتعاش می شود.
  14. از اولین استفاده استفاده از این واضح است که چگونه این پیکربندی از لحاظ اثربخشی و کاهش لرزش به این ترتیب است که به لطف معرفی یک گیربکس دنده ای Epicyclic؛ این یک پیشرفت تکنیکی است که به طرز عمیقی بهبود و کارکرد ابزار را تغییر می دهد که از نظر جنبش جدید، اقدام TRIPLE ACTION است .
  15. رسیدن به کمال جلا در سطح به همان اندازه که به طور موثر امکان پذیر است هدف اصلی پروژه BigFoot است . BigFoot ساده فرایند پرداخت ، به طور قابل توجهی کاهش زمان و تولید نتیجه مطلوب . با تشکر از طیف کاملی از جلا، پد و ترکیب، همه طراحی شده برای همکاری، سیستم مبتنی بر مبتنی بر سیستم مبتنی بر BigFoot تضمین نتایج استثنایی در زمان کمتر برای تقریبا هر نرم افزار پرداخت.

پاسخ در 12 فروردين 1398  13:15
زاکومارکت انواع پولیش خودرو، انواع نانو سرامیک خودرو، دستگاه پولیش اوربیتال، انواع دستگاه پولیش خودرو، پولیش روتاری روپس-RUPES، پد پولیش اسفنج، دستگاه صفرشوی، تورنادگان و کف پاش، نمایندگی لوازم کارواش، خشک کن مادون قرمز، جاروبرقی سه موتوره آب و خاک، واکس لاستیک و داشبورد، پولیش و واکس، بتونه سنگی، شامپو کارواش، محصولات دیتیلینگ خودرو کچ شیمی

پرسشهای مرتبط

کلمات کلیدی محبوب

کامپیوترهای ام اس آی تبلیغات پارس‌سنتر

محصولات مرتبط