قیمت لوله پلی اتیلن زهکش

2

قیمت لوله پلی اتیلن زهکش به چه مواری بستگی دارد؟

پرسش در 4 شهريور 1397  20:09
انرژیسازان نوین پارک سینا لوله کاروگیت، لوله پلی اتیلن، لوله پی وی سی، لوله جداره چاه، منهول پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن، قیمت لوله کاروگیت، دریچه منهول، هندهول پلی اتیلن

1 جواب

2

قیمت لوله زهکش پلی اتیلن

قیمت لوله زهکش پلی اتیلن نسبت به انواع لوله زهکش با جنس مختلف ارزان تر است و کاربری آسان آن سبب شده تا از این لوله ها برای زهکشی بیشتر استفاده گردد. از طرفی دوام و طول عمر لوله های زهکش یکی از علل استفاده از این لوله ها می باشد.

بار ها درباره ی زهکشی آب رودخانه ها، آب های زیر زمینی و کشاورزی شنیده ایم و اما هیچگاه درباره ی نحوه استفاده از این روش اطلاعاتی نداشته ایم. بسیاری از افراد به دنبال یافتن قیمت لوله زهکش پلی اتیلن هستند اما درباره ی ویژگی ها و کاربرد آن ها اطلاعی ندارند.

ویژگی های لوله زهکش پلی اتیلن

لوله های زهکش برای خروج آب اضافی و جلوگیری از تجمع آب در رو یا زیر زمین استفاده می شوند. سال ها از زمان تولید اولین لوله زهکش پلی اتیلن می گذرد و با ویژگی های منحصر به فرد این لوله ها استفاده از لوله های فلزی و سیمانی منسوخ شده است.


از آنجا که لوله زهکش پلی اتیلن دوام و عمر نسبی مفیدی دارد، استفاده از آن توصیه می شود. همچنین قیمت لوله زهکش پلی اتیلن نسبتا ارزان تر از سایر لوله ها بوده و گرفتگی آن کمتر است.


لوله های زهکش دارای شیار هایی در اطراف خود هستند که به جمع آوری آب کمک می کنند. یکی از مشکلاتی که همواره هنگام استفاده از لوله زهکش ایجاد می شود، گرفتگی این سوراخ بوده که در لوله زهکش پلی اتیلن کمتر خواهد بود.


لوله های زهکش در انواع مختلف دو جداره، تک جداره و ساده تولید می شوند که هر کدام بنا به نیاز افراد باید در مکان های مشخصی استفاده شوند و قیمت لوله زهکش پلی اتیلن تحت تاثیر این عامل تغییر می کند.


علاوه بر این، لوله زهکش پلی اتیلن دارای وزنی سبک بوده که حمل آن را راحت تر می کند و با توجه به این ویژگی سرعت نصب نیز افزایش می یابد. به دلیل وجود شیب یا انحراف در زمین هنگام استفاده از لوله زهکش پلی اتیلن، انعطاف پذیری سبب بالا رفتن کارایی آن می گردد و در نتیجه از اتصالات کمتری برای نصب لوله استفاده می شود.


انسداد شیار های روی لوله زهکش پلی اتیلن کمتر است و به همین خاطر است که امروزه جزو پر کاربرد ترین لوله ها در زهکشی نام برده می شوند. همچنین وجود حالت کنگره ای روی لوله های زهکش تحمل بار آن ها را افزایش داده و بر مقاومت آن ها در زیر زمین افزوده خواهد شد.


پاسخ در 4 شهريور 1397  20:09
انرژیسازان نوین پارک سینا لوله کاروگیت، لوله پلی اتیلن، لوله پی وی سی، لوله جداره چاه، منهول پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن، قیمت لوله کاروگیت، دریچه منهول، هندهول پلی اتیلن

کلمات کلیدی محبوب

محصولات مرتبط