راهنمای خرید طلا و جواهرات مد روز

1

چه نوع طلا و جواهری هیچ وقت از مد نمی‌افتد؟

پرسش در 17 آذر 1395  16:03
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی

1 جواب

0

طلا و جواهرمی‌تواند بیانگر سلیقه شخصی شما باشد. برای به روز بودن طلا و جواهر بهترین کار دنبال کردن مجلات مد و دیدن آخرین مدل های طراحی شده است.


طلا و جواهراتی هیچوقت از مد نمی‌افتد کدامند؟


1. آنهایی که از طبیعت الهام گرفته‌اند: مانند گوشواره‌های برگی نقره‌ای، گل سینه‌های برگی شکل و گردنبندهای برگی طلا و طلاهای پروانه‌ای.


2. سنگ‌های تیره: همیشه شیک و چشمگیر هستند مانند الماس سیاه، مروارید سیاه و عقیق سیاه که ظاهری خاص دارند.

3. گوشواره‌های آویز: همیشه کلاسیک و مدرن هستند. در بین آنها گوشواره‌های الماس بلند مناسب شب و نوع طلای آن مناسب روز است. برای کل روز هم می‌توانید از گوشواره‌های آویز مروارید و برای مهمانی‌های عصر، از گوشواره‌های بلندتری که تا روی شانه می‌رسد استفاده کنید. برای جلوه بیشتر گوشواره‌های آویز بهتر است موهای خود را بالا جمع کنید. 


4. مروارید: پوشیدن یک رشته کوتاه مروارید بسیار شیک است و برای بهتر بنظر رسیدن می‌توان از رنگ‌های مختلف آن استفاده کرد.

5. الماس: پوشیدن جواهراتی مثل الماس در همه ی رنگ‌های خود، همیشه و در هر موقعیتی به روز است ولی هرکسی توانایی مالی خرید آن را ندارد. در این صورت می‌توان از جایگزین آن Cubic Zirconium زیرکونیوم مکعبی، که بسیار واقعی به نظر می‌رسد استفاده نمود. 

به صورت خود بیشتر توجه کنید

معمولا برای جلوه بیشتر صورت از گردنبند، گوشواره و زیورآلات مو استفاده می‌شود. گاهی هم فقط پوشیدن یک جفت گوشواره آویز، بدون گردنبند می‌تواند بسیار چشمگیر باشد.

پوشیدن النگو

اگر می‌خواهید بیشتر از یک النگو بپوشید، بهتر است از چند النگوی نازک و یک النگوی پهن تک رنگ استفاده کنید و اگر می‌خواهید متفاوت به نظر بیایید النگوهای چوبی یا بامبو گزینه هایی خوبی هستند.

چگونه ظاهری متفاوت داشته باشیم؟

برای اینکار می‌توان از چند روش برای ترکیب طلا و جواهر و تغییر کاربرد آنها استفاده کرد. مثلا می‌توانید یک گل سینه عتیقه را به یک ربان وصل کرده و از آن به عنوان سربند استفاده کرد و یا موهای خود را بالا جمع کنید و یک رشته مروارید به دور آن ببندید و یا گل سینه خود را به زنجیر وصل کرده و به گردن آویزان کنید.

نتیجه

به راحتی می‌توان باکمی خلاقیت در استفاده از طلا و جواهرات، نمایی جدید به آنها بخشید. اگر به روز کردن آنها برایتان پرهزینه است بهتر است طلا و جواهراتی بخرید که همیشه شیک و به روز هستند.

پاسخ در 17 آذر 1395  16:47
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی

کلمات کلیدی محبوب

کامپیوترهای ام اس آی تبلیغات پارس‌سنتر

محصولات مرتبط