بازیافت لوله های کاغذی یا مقوایی

0
لوله های کاغذی یا مقوایی چگونه بازیافت می‌شوند؟
پرسش در 9 دی 1396  12:29
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی

1 جواب

0

لوله‌های کاغذی یا مقوایی بیشتر برای نگهداشتن دستمال توالت، حوله کاغذی، چسب نواری و پارچه مورد استفاده قرار می‌گیرند. آیا می‌دانید بعد از استفاده از این چیزها، این لوله‌ها چگونه بازیافت می‌شوند؟ امروزه اکثر دستگاه های بازیافت مانند، پاره کننده و پرس کننده ی لوله ی مقوایی، به بازیافت بهتر، کمک می‌کنند.


خیلی از افراد بعد از استفاده، به راحتی این لوله‌ها را دور می ریزند، درحالیکه می‌توان از آنها وسایل دکوری زیبایی ساخت. مثلا با استفاده از تعداد زیادی لوله ی مقوایی و چسباندن آنها کنارهم، می‌توان یک پارتیشن زیبا و مقرون به صرفه ایی برای محل کار، جای مداد و خودکار و حتی میز و صندلی هم درست کرد.

بازیافت لوله های مقوایی و کاغذی با استفاده از دستگاه های پاره کننده و پرس کننده

علاوه بر استفاده های مجددی که می توان از این لوله ها کرد ، روش دیگر ،فرستادن آنها به مراکز بازیافت است . معمولا در این مراکز لوله های مقوایی توسط دستگاه پاره کننده ی صنعتی به تکه های کوچک تبدیل می شوند و سپس این تکه ها به تجهیزات دیگری برای فرآیند های بیشتر و در نهایت تبدیل آنها به یک وسیله ی جدید فرستاده می شوند .داشتن دستگاه پرس کننده ضروری است چرا که به راحتی می تواند با پرس کردن چیزهای بزرگ و حجیم ، آنها را کوچک کرده تا براحتی قابل حمل و نقل و انبار شدن ،شوند.



 horizontal baler (دستگاه پرس افقی)


industrial shredder (دستگاه خورد کننده ی صنعتی)

پاسخ در 9 دی 1396  13:16
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی