آشنایی با انواع جارو برقی

0
انواع جارو برقی خانگی کدامند؟ هنگام خرید جاروبرقی به چه نکاتی توجه کنیم؟
پرسش در 15 آذر 1395  09:13
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی

1 جواب

0

وجود مدل‌ها و برند‌های مختلف جارو برقی در بازار ممکن است انتخاب ما را کمی سخت کند. پس برای خرید یک جارو برقی مناسب با نیازخود، بهترین کار آشنایی با انواع آن است.


انواع جاروبرقی

1. جارو برقی ایستاده: تمام اجزای ان در یک یونیت قرار گرفته و بیشتر مناسب فرش هستند.

2. جارو برقی قوطی شکل: دارای یک لوله خرطومی بلند، کیسه و موتور است. مناسب برای کف، سطوح عمودی، پرده، پله و کف‌های چوبی.

3. جارو برقی بدون کیسه: دارای فیلترهای HEPA هستند و ذرات و گرد و غبار را به جای کیسه به درون یک محفظه می‌ریزند. یک انتخاب خوب برای کسانی است که آلرژی دارند.

4. جارو برقی دسته ایی: ظاهری شبیه به جاروهای ایستاده دارند ولی بدلیل کوچک بودنشان، بدون کیسه هستند و از قدرت موتور پایینی برخوردارند.

5. جاروشارژی: مناسب برای تمیز کردن داخل ماشین و جمع کردن آشغال های کوچک خانه. بدون کیسه، دارای سرهای مختلف قابل تعویض.

6. جارو برقی رباتیک: نسل جدیدی از جارو برقی که دارای سنسورهای تشخیص آشغال هستند. سرهای مختلفی برای تمیز کردن فرش و کف، و برس هایی مخصوص مبلمان دارند. بیشتر آنها هم بدون کیسه اند.

7. جاروبرقی مرکزی: در این سیستم مرکزی، لوله ها در درون دیوار قرار دارند و به یک موتور با قدرت بالا وصل هستند که معمولا خارج از خانه قرار دارد. برای استفاده کافیست لوله را به یکی از ورودی‌ها وصل کنید.

8. بخار شور و فرش شور: با استفاده از بخار آب و مایع شوینده کار می‌کنند. مکش بسیار خوبی دارند و دارای پارچه های قابل شستشو هستند. در برخی از مدل ها هم، اسپری جهت برطرف کردن لکه‌های سخت دارند.


پاسخ در 15 آذر 1395  09:23
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی