راهنمای خرید تشک برای تخت (انواع تشک)

2
یک تشک مناسب برای تخت چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
پرسش در 13 آذر 1395  09:52
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی

1 جواب

2

با توجه به اینکه ما انسان‌ها یک سوم عمر خود را در خواب می‌گذرانیم، باید توجه زیادی به کیفیت تشک خود داشته باشیم. عدم استفاده از یک تشک خوب باعث احساس درد و خستگی بعد از بیداری می‌شود. بنابراین بهتر است ویژگی‌های یک تشک خوب را بشناسیم.


اندازه تشک

سایز یک تشک به سایز تخت بستگی دارد. مانند تخت یک نفره، دو نفره و تخت کودک.

چه سطحی از راحتی را از تشک انتظار دارید؟

برخی از افراد به دلیل مشکلات فیزیکی، تشک‌های سفت را ترجیح می‌دهند، بعضی ها هم با خوابیدن روی تشک‌های نرم احساس راحتی می‌کنند. البته امروزه تشک‌هایی از ترکیب هر دو ویژگی وجود دارد که انتخاب ما را هنگام خرید ساده تر می‌کند.

انواع تشک

1. تشک فنری

مدل‌های مختلفی از تشک فنری وجود دارد که براساس شکل، طراحی و تعداد فنرها و نحوه اتصال آنها، باهم متفاوت هستند. کیفیت تشک‌ها به تعداد فنرهای آن بستگی ندارد بلکه به چگونگی ساخت و اتصال فنرها برمی‌گردد. آن دسته از تشک های فنری که کیفیت بالایی دارند، از فنرهای خوب با لایه‌های پر شده از پشم و ابریشم، پر ،فوم یا هر ماده باکیفیت دیگری ساخته شده اند.

2. تشک مموری فوم

در این تشک‌ها هیچ گونه فنری بکار نرفته و به جای آن ویسکوا لاستیک استفاده شده که راحتی بشتری را نسبت به نوع فنری خود فراهم می‌کند. یکی از مزایای این مدل جذب وزن بدن و گرفتن شکل آن است به طوری که شما در هنگام خواب تکان کمتری را از جابه جایی احساس می‌کنید.

و اما ویژگی منفی آنها، بوی بدی است که حتی بعد از مدت‌ها استفاده، احساس می‌شود.

همچنین برای بعضی از افراد گرم شدن تشک به دلیل جذب گرمای بدن هنگام خواب ناخوشایند است.

3. تشک لاتکس

این تشک ها ساخته شده از فوم لاتکس هستند که خود به دونوع تقسیم می‌شوند.

لاتکس طبیعی که مستقیما از درخت لاستیک گرفته می‌شود و لاتکس مصنوعی.

تشک های لاتکس انتخاب مناسبی برای کسانی است که مبتلا به آسم یا آلرژی هستند. با اینکه قیمت بالاتری دارند ولی از دوام خوبی برخوردارند و انتخاب خوبی به شمار می‌آیند.

در نتیجه فرقی نمی‌کند که چه نوع تشک با چه سطحی از راحتی می‌خرید بلکه مهم صرف هزینه برای کیفیت تشکی است که شب‌های آرامی را سالیان سال برای شما فراهم می‌کند.


پاسخ در 13 آذر 1395  10:00
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی

کلمات کلیدی محبوب

محصولات مرتبط