راهنمای انتخاب شامپوی ضد شوره

1

چگونه یک شامپوی ضد شوره انتخاب کنیم؟

پرسش در 8 آذر 1396  15:52
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی

3 جواب

1

احتمالا شما می‌دانید که چه زمانی به شامپوی ضد شوره نیاز دارید، اما انتخاب درست از میان گزینه‌های مختلف، کمی سخت است . بیشتر شامپوهای ضد شوره حاوی یکی از پنج عنصر سازنده هستند. دانستن اینکه این عناصر چه کاری انجام می‌دهند، ممکن است به تصمیم گیری شما کمک کند، اما ممکن است هنوز نیاز به آزمایش بیشتری داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را برای نیازهای خاص خود پیدا کنید . 




انتخاب ترکیبات ضد شوره

1. شامپوی حاوی zinc pyrithione: زینک پریتیون، یک عامل ضد باکتری و ضد قارچ است. شامپوهای ضدشوره ایی که حاوی این عنصر هستند، بطور خاص در درمان شوره سر و درماتیت سبورئیک ناشی از قارچ های مالاسزیا موثر هستند .

2. شامپوهای حاوی دود زغال سنگ (tar-base): شامپوهایی که حاوی این عنصر هستند باعث کاهش سرعت کشته شدن وپوسته پوسته شدن سلول های پوست می‌شود و آنها را در مقابل شوره سر، درماتیت سبورئیک و پسوریاسیس موثر واقع می‌کند. بعضی از این شامپوها ممکن است باعث تغییر رنگ در موهای بلوند، خاکسری و سفید شوند، همچنین حساسیت پوست سر را نسبت به آفتاب بیشتر کنند.

3. از شامپوی حاوی سلنیوم سولفید استفاده کنید. این شامپو ها هم، باعث کاهش سرعت کشته شدن سلول های پوست می‌شوند . به علاوه این عنصر ممکن است مانند شامپوهای زینک پریتیون، قارچ های مالاسزیا را کاهش دهد .

4. شامپوهای حاوی سالیسیلیک این ماده یک اسید ملایم است که می‌تواند پوست سر را نرم کرده و سلول های مرده را از پوست سر دور کند. استفاده از این شامپو برای برخی از افراد ممکن است باعث خشکی و پوسته شدن بیشتر شود که در اینصورت می‌توانند از یک نرم کننده ی استاندارد استفاده کنند .

5. شامپو های کتوکنازول: این شامپو به عنوان آخرین انتخاب در صورت مفید واقع نشدن شامپو های دیگر در نظرگرفته می‌شود. کتوکنازول ماده ایی مقاوم در مقابل انواع قارچ است .

چگونگی استفاده از شامپوهای ضدشوره

1. دقت داشته باشید که الزاماً یک شامپو خوب برای یک شخص، برای شخص دیگر خوب نیست. بهتر است شامپوهای مختلف را امتحان کنید تا بهترین را برای خود انتخاب کنید. شامپوهای سلنیوم سولفید و دود زغال سنگ برای موهای تیره گزینه های خوبی هستند و شامپوهای زینک پریتیون عوارض جانبی کمتری نسبت به بقیه دارند .

2. شامپو را به روی پوست سرتان ماساژ دهید . در اکثر مواقع، شامپو باید 5 دقیقه روی پوست بماند و سپس آبکشی شود .

3. بطور منظم از شامپو استفاده کنید. یکبار هر روز یا هر دو روز نحوه ی متداول استفاده ازشامپوهای ضد شوره است ولی شامپوی کتوکنازول، بهتر است فقط دوبار در هفته استفاده شود.

4. استفاده از دو شامپوی ضد شوره در صورت لزوم (یک در میان)، حداقل یک بار در هفته و یا جایگزین کردن کامل یک شامپو به جای شامپوی دیگر.

مراقبت های بیشتر از مو

1. بهتر است در صورت امکان متناسب با نوع موهای خود شامپوی ضدشوره انتخاب کنید .

2. از نرم کننده هایی استفاده کنید که خواص شامپوی ضد شوره را از بین نبرند و فقط به نرمی موهایتان کمک کنند، مانند نرم کننده های ارگانیک .

3. بعد از اتمام دوره ی استفاده از شامپوهای ضد شوره، باید از شامپوهای معمولی که پوست سر را خشک نمی‌کنند استفاده کنید و دقت کنید که شستن موی سر به دفعات زیاد یا بالاعکس ، باعث بدتر شدن شوره ی سر می شود .

4. در صورت لزوم با یک درماتولوژیست مشورت کنید.



پاسخ در 8 آذر 1396  16:04
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی
0

عرض سلام و احترام

شامپو ضد شوره لدورا کاملا گیاهی هست و هم برای شوره هایی که بر اثر پوست چرب ایجاد شده و هم شوره های پوست خشک تاثیر شگرفی برجا می گذارد.این محصول با کیفیت به لحاظ غلظت هم مقرون به صرفه بوده و قیمت آن نیز مناسب می باشد.جهت سفارش و خرید می توانید به شماره واتساپ 09302708875 پیام داده تا سفارش شما ثبت شود.

پاسخ در 13 آذر 1401  16:04
گلامور توزیع محصولات مراقبت از پوست و مو لدورا محصولات بهداشت و سلامت، محصولات مراقبت از پوست و مو
0

سلام 

شامپو ضد شوره گلان حاوی موارد ذکر شده در بالا می باشد و مشابه محصولات خارجی و باکیفیت و قیمت مناسب و ارزانتر ارایه می شود  جهت سفارش و خرید تماس بگیریید 

پاسخ در 17 آبان 1399  13:43
پخش تهران کالا - شوینده>بهداشتی>پاک کننده پخش مواد غذایی ، پخش محصولات بهداشتی ، نماینده پخش کارخانجات ، فروش مایع ظرفشویی ، قیمت عمده شوینده ، اخذ نمایندگی مواد غذایی ، قیمت انواع شوینده پاک کننده ، فروش عمده شوینده ، پخش تهران کالا، پخش عمده مایع دستشویی ، پخش پودرلباسشویی ، پخش مایع ظرفشویی جام ، قیمت روز محصولات شوینده ، پخش محصولات گلان ، قیمت عمده شوینده ، فروش عمده