دودی کردن شیشه پنجره یا برچسب شیشه

0

از کجا برچسب شیشه پنجره بخریم؟ انواع برچسب شیشه کدامند و چگونه نصبشان کنیم؟

پرسش در 3 آذر 1395  12:47
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی

1 جواب

3

استفاده از برچسب یا پوشش پنجره، روشی ارزان قیمت است برای محافظت از مبلمان و فرش خانه در مقابل نور مستقیم و اشعه UV. اگر بخواهید از پرده یا سایبان بجای پوشش استفاده کنید، نور بیشتری را از دست خواهید داد که باعث تاریکی داخل خانه می‌شود ولی با استفاده از یک نوع پوشش پلاستیکی تنها از عبور اشعه UV جلوگیری می‌کنید.


چگونه برچسب پنجره بخریم؟

قبل از خرید، ابعاد پنجره مورد نظرتان را بدقت محاسبه کنید. این برچسب‌ها به صورت رول در بازار فروخته می‌شوند که انواع مختلفی هم دارند. مانند: پوشش‌های بدون دید، کاهش دهنده نور مستقیم و پوشش عایقی(دودی).

در نوع برچسب بدون دید، تنها امکان عبور نور وجود دارد و از پنجره چیزی دیده نمی‌شود. این پوشش‌ها که می‌توانند طرح دار هم باشند هم برای ایجاد حریم خصوصی کاربرد دارند و هم در نوع مات آن برای جلوگیری ازعبور اشعه UV. می‌توانید آنها را بر روی شیشه‌های داخل هال، اتاق خواب و یا حمام نصب کنید.

و اما پوشش های‌ عایقی که با منعکس کردن نور خورشید و اشعه UV، در تابستان مانع گرم شدن داخل خانه می‌شود و هم در زمستان از هدر رفتن گرما جلوگیری می‌کند و در مجموع باعث کاهش هزینه‌های انرژی خواهد شد.

پوشش‌های کاهش دهنده هم تنها از میزان نور مستقیم آفتاب می‌کاهند.

چگونه برچسب (پوشش) پنجره را نصب کنیم؟

این پوشش‌ها نصب بسیار ساده ایی دارند. با توجه به ابعاد شیشه، پوشش را خریده و به کمک یک لیسه ی شیشه پاک کن، محلول آب و صابون، اسفنج و تیغ، آن را روی شیشه نصب کنید. مراحل نصب بدین صورت است ؛

1. ابتدا شیشه را کاملا تمیز کنید .

2. محلول آب و صابون را روی سطح شیشه بپاشید .

3. برچسب (پوشش) را کمی بزرگتر از اندازه دقیق شیشه ببرید و لایه پشتی آن را جدا کنید.

4. برچسب (پوشش) را روی شیشه بچسبانید.

5. با حرکت دادن لیسه به روی آن، از وسط به سمت لبه‌ها، حباب‌های زیر پوشش را از بین ببرید.

6. در آخر با تیغ، لبه‌های برچسب را ببرید.

پاسخ در 3 آذر 1395  13:03
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی