راهنمای خرید ابزار بادی

0
ابزار بادی چیست و چگونه کار می‌کند؟
پرسش در 3 آذر 1395  08:43
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی

2 جواب

1

ابزار بادی ( پنوماتیک ) با هوای فشرده ی تولید شده توسط کمپرسور، کار می‌کنند. بسیار قدرتمند هستند و برای انجام برخی از کارهای خانه و به صورت حرفه ایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. 


انتخاب یک کمپرسور

خرید یک کمپرسور مناسب، بسیار مهم است. قبل ازاین کار، خریدار باید میزان و نوع استفاده از آن را مشخص کند. برای کارهای کوچک خانه، یک موتور و مخزن کوچک کافی است و برای پروژه های بزرگ و کارهای مکانیکی، یک کمپروسر بزرگتر با موتوری با اسب بخار بالاتر و یک مخزن بزرگتر نیاز است.

قدرت کمپرسور

کمپرسور‌‌ها با موتور‌های قویتر و مخزن‌های بزرگترقادر به تولید سطح بالاتری از PSI برای زمان طولانی‌تر هستند. اکثر ابزارهای بادی برای خوب کار کردن به یک میزان مشخصی از فشار احتیاج دارند. هرچه مخزن کوچکتر باشد موتور کمپرسور بیشتر باید کار کند و هرچه موتور بزرگتر باشد برق بیشتری برای کار کردن لازم خواهد شد.


برای آشنایی با انواع کمپرسورهای بادی لطفا به لینک زیر مراجعه کنید.

انواع کمپرسورهای ابزار بادی


 خرید ابزار بادی

ابزار بادی که به ابزار پنوماتیک هم معروفند، مزایای زیادی نسبت به نوع برقی خود دارند، مانند گشتاور و دوام بیشتر. برخی از معمول‌ترین ابزار‌های بادی عبارتند از؛

دریل بادی، چکش بادی، تفنگ میخ کوب بادی، اسپری رنگ بادی، سنباده و اره بادی،تیز کن بادی، تفنگی باد.


امنیت ابزار بادی

یکی از مزیت‌های ابزار بادی، سرعت بالای آن است که باید در هنگام استفاده از آنها نهایت دقت و ایمنی را بکار برد. هرکدام از ابزار‌ها را فقط برای انجام کار مربوط به آن و طبق دستورالعمل داده شده باید استفاده کرد. همیشه در حین کار، از دستکش، عینک‌های محافظ و گوش‌گیر استفاده کنید.

اگر خریدی با آگاهی کامل داشته باشید، استفاده از این ابزارها میتواند بسیار کارآمد باشد و باعث صرفه جویی در زمان و انرژی شود.



پاسخ در 3 آذر 1395  10:12
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی
0

با درود و احترام حضور صنعتگران محترم

در خصوص مطلب فوق، مناسب دیدیم جهت ارایه پاسخ، بازدید کنندگان را به مطالعه صفحات مرتبط در سایت این شرکت ارجاع دهیم. امید که مفید واقع شود.

http://milad-farasoat.com/tightening.aspx

http://milad-farasoat.com/workshop-tools.aspx

با احترام- شرکت میلاد فرا صوت 

پاسخ در 20 تير 1396  19:09
شرکت مهندسی میلاد فرا صوت تامین کننده انواع تجهیزات صنعتی از اروپا، دستگاه جوش حرارتی پلاستیک ساخت BAK سوئیس، سشوار و هیتر صنعتی، اکسترودر دستی، دستگاه جوش اولتراسونیک MECASONIC فرانسه، دستگاه جوش ویبره، صفحه داغ و چرخشی KLN آلمان، ابزار بادی کارگاهی و پیچ بندی FIAM ایتالیا، زنجیر و قلاب مهار و جابجایی بار RUD آلمان، زنجیر بالابر دستی و برقی RUD آلمان (HOIST CHAIN)، تسمه پلی استر حمل و جابجایی بار

کلمات کلیدی محبوب

محصولات مرتبط