انواع دستگاه‌های تصفیه هوا کدامند؟

1
دستگاه های تصفیه هوا به چه روش‌هایی کار می‌کنند؟
پرسش در 17 آبان 1395  18:41
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی

2 جواب

2

دستگاه‌های تصفیه هوا به روش های متفاوتی کار می‌کنند:

1.دستگاه تصفیه هوای فیلتردار

دستگاه تصفیه هوای فیلتر دار ،هوا را به داخل کشیده و ان را از فیلترهای خود عبور می‌دهد، هنگام حرکت هوا از فیلترها، ذرات معلق و آلاینده ها فیلترشده و همانجا حبس می‌شوند و اینگونه هوای تمیز جریان پیدا می‌کند.

2.دستگاه تصفیه هوای UV

دستگاه تصفیه هوای یو وی (UV) کاملا ایمن هستند چرا که نور فرابنفش (UV) تنها در داخل دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد و از آن خارج نمی‌شود .نور UV تنها به چند دقیقه زمان احتیاج دارد تا جرم ها و ذرات آلرژی‌زا را نابود کند، از طرفی سرعت عبور هوا در چنین دستگاهی به اندازه ای بالاست که معمولا نور UV زمان کافی برای انجام این کار را ندارد ، بنابراین میتوان از این نوع دستگاه فقط به عنوان مکمل استفاده کرد.

3.استریل کننده های هوا

نوع جدیدی از دستگاه های تصفیه هوا هستند که از گرما برای ضد عفونی کردن هوا استفاده می‌کند. ثابت شده که در این فرایند حداقل 99% از جرم های هوا ، باکتری و ذرات آلرژی زا نابود میشوند و در نهایت هوا ، هم دمای محیط شده و از آن خارج میشود.


پاسخ در 17 آبان 1395  18:49
پارس سنتر وب سایت بی تو بی، B2B، تبلیغات اینترنتی
0

نوع دیگری از تصفیه هوا از طریق ایجاد یون منفی می باشد.

در این روش این دستگاه بدون داشتن فیلتر و با یک تیغه قابل شستشو با تولید یون منفی در فضا موجب پاک شدن هوا از غبار ، آلودگی و بو می شود
پاسخ در 2 بهمن 1395  16:18
شرکت پارس الکترونیک ( دفتر مرکزی فروش ) دستگاه فراری دهنده موش، دستگاه دور کننده سوسک، دستگاه الکترونیکی فراری دهنده حیوانات موذی، دستگاه دفع کننده حشرات، دستگاه دفع ساس، فروش دستگاه سوسک، دفع کننده سوسک، دستگاه صنعتی موش، دفع مورچه، تله موش الکتریکی، دستگاه تله موش، دورکننده موش، دستگاه برقی فراری دهنده موش، موش دورکن، دستگاه موش پرون، بهترین دستگاه موش

کلمات کلیدی محبوب

محصولات مرتبط