پلی اتیلن البرز(فروشگاه سلیمانی)

لوله واتصالات پلی اتیلن, پلیکا,سبز وسفید

خواص فیزیکی پلی اتیلن ومزیت آن در سیستم فاضلابی ساختمان

خواص فیزیکی پلی اتیلن

مهمترین خواص فیزیکی که لوله های پلی اتیلن HDPEدارا هستند به شرح زیر است:

1-لوله های فاضلاب پلی اتیلن سبک بوده وحتی وزن مخصوص آنها کمتر از آب می باشدبطوریکه حمل ونقل ومونتاژاین لوله ها بسیار آسان است

2-پلی اتیلن سخت به علت کوچک بودن ضریب ذوب خود دارای وزن مولکولی بزرگی بوده ودر نتیجه مقاومت بسیار زیادی در برابر ترک خوردگی وخورندگی از خود نشان می دهند.

3-خاک وشن وماسه در جریان فاضلاب به لوله های فلزی صدمه زیادی می زند ومی توانددر طی سالها دیواره لوله ها را بسایدوباعث سوراخ شدن لوله بشود.مقاومت درمقابل ساییدگی در یک لوله بستگی به استحکام جنس لوله وصافی سطح داخلی آن دارد.لوله های پلی اتیلن به علت صافی سطح داخلی واستحکام ومقاومت درمقابل سایش می توانند طول عمر زیادی داشته باشندوهمین سطح داخلی باعث می شود چسبندگی گل ولجن در اثر الکتریسیته ساکن در روی جداره داخلی لوله بوجود نیایدواین یکی از مزیت های مهم در کاربرد لوله های پلی اتیلن برای شبکه فاضلاب می باشد ونیز به علت صافی سطح داخلی افت جریان در شبکه آبرسانی کمتر به وجود می آید.در نتیجه لوله های پلی اتیلن نسبت به دیگر لوله ها در مقابل سایش مقاومت زیادی دارند.

4-لوله های پلی اتیلن در مقابل تاثیرات جوی از خود مقاومت خیلی زیادی نشان می دهند وبه دلیل قابلیت انعطاف پذیری بالا تاثیر انبساط وانقباض در این لوله ها در شبکه به کمترین حد خود می رسد.

5-لوله واتصالات پلی اتیلن با آنکه مقاومت ضربه ای زیادی دارند معذالک در درجات پایین حرارت نیز قابل انعطاف می باشند.

6-استحکام کششی در موقع پاره شدن این قدر زیاد است که یک لوله پلی اتیلن با قطر 110 میلیمتر می تواند برای مدت کوتاهی نیروی کششی برابر با 4000 کیلوگرم را تحمل نماید.یک نمونه مورد آزمایش پلی اتیلن سخت تاحد پاره شدن تاهشت برابرطول اولیه خود قابلیت کشش دارد.

7-لوله های پلی اتیلن را می توان پس از پرنمودن با آب ومسدود نمودن دوسر آنها سرد نموده تاآب یخ بزند.به علت قابلیت انعطاف پلی اتیلن سخت انبساط یخ صدمه ای به این لوله ها وارد نخواهد آورد.

مزیت سیستم فاضلابی پلی اتیلن در شبکه فاضلاب ساختمان

1-عدم شکنندگی،عدم رسوب گیری،عایق بودن الکتریکی،سبک بودن،قابلیت انعطاف،سهولت در نصب و...

2-لوله واتصالات پلی اتیلن فاضلابی با فرآیند جوش لب به لب به وسیله تجهیزات لازم وکارکنان متخصص ومجرب به یکدیگر متصل شده وسیستم همگنی را به ظهور می رساند که مطلقا شکنندگی ندارد ودر برابر آب وگاز غیر قابل نفوذ می باشد.

3-لوله واتصالات پلی اتیلن با فشار 4 اتمسفر برای سیستم فاضلاب در نظر گرفته شده که به هیچوجه شکنندگی ندارد وبیشتر از فشار اسمی را تحمل می کند

4-در این سیستم از اتصالی به نام EXPANSIONJOINT (موفه) استفاده می شود که در لرزش ها،انقباض وانبساط های حاصله از نشست های ساختمانی و... کاربرد داشته وهرگونه تش را دفع می نماید.

5-شبکه به وسیله بست های تهیه شده مخصوص که در قسمت داخل دارای حفاظ پلی اتیلن می باشددر داکت ها ومحله های مربوط با جوش الکترود تحت شیب بندی استاندارد فیکس شده ودر هیچ شرایطی  از حالت تست شده خارج نمی گردد ودر هر دو الی سه متر از 1 بست استفاده می گردد.

6-آمادگی مجریان همواره برای خدمات بعدی نیز از مزایای استفاده از این سیستم است.

7-لوازم مصرف شده از تضمین لازم برخوردار است.

8-از جهت اقتصادی نسبت به سایر سیستمها مقرون به صرفه تر می باشد

9-تولیدات پلی اتیلن HDPEدر برابر حرارت تا 80درجه سانتیگراد ودر مدت کوتاه تا 100 درجه سانتیگراد مقاوم است وتغییر حالت نمی دهد.

10-در برابر ضربه حتی در درجات زیر صفر شکنندگی ندارد ووجود یخ در آن بی اثر است.بدون هیچ پوششی می توان از آن در لایه های بتن وسیمان استفاده نمود.

11-مواد شیمیایی وبعضی اسیدها بطور اعم در برابر HDPE بی اثر بوده ودر حلال های شیمیایی تا درجه حرارت بالاتر از 90 درجه سانتیگراد غیر قابل محلول است.

12-واشرهای لاستیکی وZentnirها از نوعی Acetat تهیه شده اندکه تحت شرایط موصوف وضعیت خود را حفظ می نمایند.

13-با توجه به این که اصولا در اینگونه ترکیبات جایگاهی برای میکروارگانیسمها وجود ندارد تشکیل یبوفیلها(رسوباتی که در زوایای انواع لوله ها تشکیل شده ومحل تجمع انواع باکتریها ومیکرواورگانیسمها می باشد)در سطوح داخلی سیستم HDPEغیر ممکن بوده وحتی در زمانهای طولانی نیز به علت عدم چسبندگی مواد معدنی نیز نمیتوانند به عنوان رسوب پایگاهی در جدارداشته باشند وهمواره در جریان سیال قرارگرفته وحالت لغزندگی سطوح داخلی کانال شکل اولیه خواهد داشت.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پلی اتیلن البرز(فروشگاه سلیمانی)

کرج

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

لوله واتصالات پلی اتیلن، پلیکا،سبز وسفید،پوش فیت،چند لایه، شیرآلات قهرمان، هود وسینک، آبپاش هانترhunter، آبپاش ویر، آبپاش ایران دریپ، قطره چکان نتافیم، قطره چکان رین بردrain bird، لوله های دریپردار pc، نوار تیپ آبیاری، شیر آلات کلار، شیر آلات افیار، لوله واتصالات آذین، لوله واتصالات نیوپایپ، لوله واتصالات وحید، چینی بهداشتی آرمیتاژ، چینی بهداشتی گلسار فارس، فیلتر دیسکی، فشارشکن آبیاری، مه پاش تک نازله وچهار نازله، بابلر ایران دریپ

دسته‌بندی محصولات و خدمات