پلی ران - فروشگاه لوله و اتصالات کارنوز تأمین کننده محصول...

لوله و اتصالات ساختمانی پلی ران, سیستم فاضلاب ساختمانی پلی ران, پلی اتیلن جوشی پلی ران

موفه ویژه آب باران محصول جدید پلی ران

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

موفه پلی اتیلن (Exp joint) قطعه است که برای جلوگیری از تغییر شکل سیستم فاضلاب خانگی استفاده می شود. وقتی با گذر زمان ساختمان دچار نشست می شود و یا در اثر تکان های ناشی از زلزله کل ساختمان تحت تاثیر قرار می گیرد معمولا خطوط لوله کشی ساختمان با تهدید دفرمه شدن و از آب بندی خارج شدن می شود.

از آنجا که خطوط لوله در زیر ساختمان‌ها با تهدیدات زیادی روبرو هستند که این تهدیدات بسته به عامل‌های درونی و بیرونی می‌تواند متفاوت باشد. از جمله تهدیداتی که خطوط فاضلاب و لوله‌های انتقال آب با آن مواجه هستند می‌توان به انواع فشارهای داخلی و خارجی، رانش و تنش، انبساط و انقباض، کش آمدن لوله‌ها، نشست ساختمان و نشت دهی می‌باشد. موفه‌ها که در انواع سایزها و جنس های مختلف تولید می‌شوند، یکی از انواع رابط‌ها و اتصالات بوده که در جنس‌های مرغوب پلی اتیلن در سایزهای مختلف موجود می‌باشد و استفاده از آنها در اتصالات و خطوط لوله خصوصا لوله‌های فاضلابی در زیر ساختمان نیروهای حاصل از انبساط و انقباض را خنثی می‌نماید. این قطعات با جلوگیری از کش آمدن لوله ها موجب بالا رفتن دوام عمر سیستم فاضلابی و در نهایت دوام عمر ساختمان می‌شود.

مزایای موفه پلی اتیلن

نصب سریع و راحت

قیمت مناسب

کیفیت بالا

مقاومت مکانیکی و شیمیایی بالا

محصول جدید پلی ران

پلی ران به تازگی موفه ویژه باران را روانه بازار کرده است. این موفه قابلیت تست یکپارچه سیستم آب باران تا ارتفاع 100 متر ستون آب معادل فشار 10 بار را دارد.

این موفه راه حل نهایی برای رعایت الزام تست یکپارچه سیستم جمع آوری آب باران طبق مبحث شانزدهم مقررات ساختمان است.

موفه ویژه باران دارای گواهی نامه ثبت اختراع به شماره 101431 در اداره ثبت اختراعات است. 

4 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پلی ران - فروشگاه لوله و اتصالات کارنوز تأمین کننده محصول...

تهران

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

لوله و اتصالات ساختمانی پلی ران، سیستم فاضلاب ساختمانی پلی ران، پلی اتیلن جوشی پلی ران، پوش فیت پلی ران، لوله و اتصالات آبرسانی و آبیاری تحت فشار، محصولات ویژه آب سرد و گرم ساختمان، گرمایش کفی، لوله خرطومی سیم کشی برق، پوش فیت سایلنت پلی ران، اتصالات آبیاری قطره ای پلی ران، لیست قیمت پلی ران، قیمت لوله پلی اتیلن، مشاوره رایگان، تأمین کالا در اسرع وقت، تضمین کیفیت کالا، ارسال به سراسر کشور

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات