البرز ماشین سازنده دستگاه تزریق فوم. دستگاه فیلتر هوا.دست...

دستگاه تزریق زیره کفش, زیره کفش, نوار تابلو برق

فیلتر هوا کابین

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

 این روزها تقریباً همه وسایل نقلیه مجهز به فیلتر هوای کابین هستند. یک فیلتر هوای کابین به طور خاص برای فیلتر هوای مورد استفاده در داخل وسیله نقلیه خودرو طراحی شده است. آنها گرده و گرد و غبار را از هوای ورودی فیلتر می کنند ، که می تواند برای کسانی که آلرژی دارند یا از آسم رنج می برند ، بسیار مهم باشد.
با گذشت زمان ، فیلترهای هوای کابین می توانند با آلودگی های مضر پر شوند و وقتی چنین اتفاقی بیفتد دیگر نمی توانند هدف خود را انجام دهند. اگر متوجه بوی بد ناشی از سیستم تهویه خود شدید ، این احتمالاً نشانه ای است که زمان تعویض فیلتر هوای کابین شما فرا رسیده است.
دلایل تعویض فیلتر هوای کابین
یک فیلتر هوای کابین که به خوبی نگهداری نشده باشد می تواند تجربه رانندگی شما را ناخوشایند و بعضاً ناسالم برای شما و مسافران باشد. در ادامه دلایل تعویض فیلتر هوای کابین را برای شما برشمرده ایم.
 
چرا تعویض فیلترهای خودرو مهم است؟
راحتی بهتر و بوی کمتری دارد
هنگامی که فیلتر هوای کابین خود را تعویض می کنید ، بلافاصله متوجه تفاوت در راحتی رانندگی و کارایی سیستم های یخ زدگی ، گرمایش و سرمایش خواهید شد. فیلتر هوای جدید کابین نیز باعث تمیز نگه داشتن فضای داخلی و از بین بردن هرگونه بو می شود.
آرام تر AC
اگر فیلتر هوای کابین شما با مواد زاید مضر پر شده باشد ، به طور معمول این بدان معناست که AC هنگام فشار هوای گرم یا خنک سخت تر کار می کند. در نتیجه ، منجر به سر و صدای بیش از حد ، سفر شما را پر فشارتر و بسیار سخت تر می کند.

5 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

البرز ماشین سازنده دستگاه تزریق فوم. دستگاه فیلتر هوا.دست...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

دستگاه تزریق زیره کفش، زیره کفش، نوار تابلو برق، دستگاه فیلتر هوا، دستگاه تزریق فوم، دستگاه تزریق فوم یخچال، فیلتر هوا، دستگاه تزریق فوم مبلی، تزریق پی یو ، صنعت کفش، دستگاه تزریق زیره پی یو، کفش، ماشین های تزریق پی یو، پی یو، دستگاه چین کن کاغذ ، دستگاه پی یو کفش

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 9 روز پیش