پشم سنگ تکوین

پشم سنگ, پشم سرباره, خرید پشم سنگ

عایق کاری موتورخانه و تاسیسات آن با پشم سنگ

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

عایق حرارتی مناسب برای عایق کاری موتورخانه ها به محلی که عایق کاری می شود بستگی دارد. برای انتخاب بهترین عایق برای موتورخانه ها، متخصصان در زمینه عایق کاری و پیمانکاران می توانند به شما کمک کنند، اما در بیشتر مکان ها می توان از عایق حرارتی صوتی پشم سنگ استفاده کرد.

برای اینکه بتوانید خودتان موتورخانه ی منازلتان را عایق کاری کنید باید از موارد زیر آگاهی داشته باشید:
- شناخت مخازن و مکان هایی که باید عایق کاری شوند.
- تخمین میزان عایق مورد نیاز برای عایق کاری
- آشنایی با آموزش های اولیه عایق کاری 
- عدم تغییر در ساختار موتورخانه
- وجود فضای مناسب برای عایق کاری سطوح
- استفاده از موانع بخار و تهویه مناسب عایق کاری


راهنمای عایق کاری مخازن موتورخانه ها

راهنمای عایق کاری مخازن موتورخانه ها توسط انجمن تولید کنندگان عایق آمریکای شمالی (NAIMA) تهیه شده است و برای عایق کاری سیستم های لوله کشی موتورخانه سرد در سیستم های مکانیکی بوسیله محبوس کردن بخار با استفاده از عایق های معدنی لوله ای (مانند عایق پشم سنگ لوله ای) می باشد.
عایق هایی که در این راهنما پیشنهاد شده اند برای عایق کاری سیستم های سرد (لوله های آب سرد) که دمای عملیاتی آن ها 0 تا 15 درجه سانتیگراد است (33 تا 60 درجه فارنهایت) و در کاربردهای تجاری ساختمان کار می کنند، مناسب می باشد. 
اگر این عایق ها به درستی نصب شوند سیستم محبوس سازی بخار عایق های پشم معدنی باعث کنترل شکل گیری کنداس می شوند و این باعث می شود که سیستم خنک کاری با بالاترین بازده کار کند و میزان مصرف انرژی را کاهش می دهد و بهینه می کند.


عایق های لوله ای پشم سنگ

عایق های لوله ای معدنی مانند عایق پشم سنگ لوله ای، در اندازه های لوله های استاندارد تولید می شوند و با استفاده از بست هایی به لوله متصل می شوند و یا با استفاده از ژاکت هایی که برای جلوگیری از انتشار بخار تدارک دیده شده اند، پوشش داده می شوند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پشم سنگ تکوین

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

پشم سنگ، پشم سرباره، خرید پشم سنگ، عایق پشم سنگ، فروش پشم سنگ، فروش پشم شیشه، فروش پشم سرامیک، پتوی سرامیکی، قیمت پشم سنگ، قیمت پشم سنگ تخته ای، قیمت پشم سنگ لحافی، فروش پشم سنگ در تهران، عایق حرارتی، خرید پشم سنگ، پشم سنگ لوله ای، پشم سنگ تخته ای

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات