پارت صنعت آریان

پنل کنترلی کمپرسور, Dutech, سانترنو

درایر جذبی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

درایر جذبی 

 درایر جذبی ( خشک کن ) ، جهت جذب رطوبت و بخار آب حاصل از عملکرد کمپرسور هوای مصرفی میباشد که برای انواع صنایع با کاربردهای مختلف مصرف دارد.

قابل ذکر می باشد هوای فشرده تولید شده توسط کمپرسور مقدا ر قابل توجهی آب و روغن و ناخالصی به همراه دارد که در صورت ورود این ناخالصی ها و بخار آب به خط مصرف هوای فشرده ، موجب اکسیده شدن و خوردگی و خراب شدن تجهیزات خط تولید میگردد.

حد اکثر نقطه تراکم بخار آب در هر گازی به دما و فشار آن بستگی دارد . وقتی تراکم آب به دما و فشار کاری مشخص برسد ، آن دما نشان دهنده نقطه شبنم می باشد منظور اینکه اگر برودت هوا به زیر نقطه شبنم برسد بخار آب موجود در هوا را به بخار آب تبدیل می کند که موجب بروز مشکل در خط تولید میگردد. نقطه شبنم درایرهای دیسکانت 20- تا 70- درجه سانتی گراد می باشد .

کارکرد این درایر ها به این ترتیب می باشد که هوا ابتدا برای مدت زمان معینی وارد یکی از دو برج درایر شده و عمل رطوبت گیری (آب موجود در هوا) به سمت مواد دسیکانت صورت گرفته تا فشار آب موجود در هوا با فشار روی سطح مواد یکسان شود در این موقع سیستم کنترل درایر جذبی مسیر حرکت هوا را به طرف برج دوم عملیات هدایت کرده و عمل رطوبت گیری را ادامه می دهد ، مواد دسیکانت موجود در برج اول فرصت می یابند تا احیا شوند . 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پارت صنعت آریان

مشهد

نوع فعالیت

تولید کننده، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پنل کنترلی کمپرسور، Dutech، سانترنو، سنسورفشار کمپرسور، اینورتر، Inverter، Danfoss، santerno، کنترلر کمپرسور، َARSIN، ٍENKO، سنسور دما کمپرسور، تابلو برق، تابلو کمپرسور، تابلو بوستر پمپ، کنترلر بوستر پمپ

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات