صنعتی ابزار بسته بندی خراسان سازنده ماشین آلات صنایع غذایی

سازنده ماشین آلات, طراحی خط تولید کنسرو, خط تولید

بهترین سرمایه گذاری و بهترین منبع درآمد چیست ؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

بهترین سرمایه گذاری و بهترین منبع درآمد چیست ؟ 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی به راحتی می‌توان مواد غذایی را برای استفاده در آینده از پیش آماده کرد. در حال حاضر واحد‌های صنعتی بسیاری در این حوزه مشغول به فعالیت می‌باشند. یک از پرطرفدارترین شاخه‌های آماده‌سازی مواد غذایی، خط تولید کنسرو حبوبات و سبزیجات می‌باشد.

کلمه کنسرو‌سازی از لغت یونانی Conservar به معنی حفظ کردن آمده است. در واقع کنسرو کردن در صنایع غذایی عبارت است از ایجاد شرایط مطلوبی که بتوان تحت آن، محصول مورد نظر را برای مدتی طولانی حفظ کرد. رشد سریع شهرنشینی و تغییر استانداردهای زندگی از سویی و افزایش نسبی درآمد خانواده‌ها و آگاهی مردم نسبت به سلامت فردی و ارزش میوه و سبزیجات، آینده روشنی را برای صنعت پردازش این دست از منابع غذایی رقم زده و می‌توان رشد چشمگیری را در این صنعت پیش‌بینی کرد.

کنسرو کردن بهترین راه نگهداری موادغذایی در مدت زمان طولانی است.

از فواید کنسروها میتوان به استفاده ازتازه ترین و با کیفیت ترین میوه ها و سبزیجات اشاره کرد.

غذای کنسروی میتواند به اندازه غذای تازه مغذی باشد زیرا با کنسرو کردن خاصیت موجود در غذا حفظ می شود.

امروزه با شتاب گرفتن سرعت زندگی ها، مشغله های کاری و برنامه های روزمره، فرصت کمتری برای پخت غذای سالم در منزل باقی مانده است؛ کسانی که در منزل آشپزی میکنند، یا بخاطر کمبود زمان بی دقت و بی کیفیت آشپزی میکنند، یا از مواد غذایی با ماندگاری بالا استفاده میکنند که بسیار خطرآفرین است. ایده خلاقانه ی تولید و پخش مواد غذایی نیمه آماده تازه میخواهد به این مساله بپردازد و فرصت طبخ و خوردن غذای سالم و خوشمزه خانگی را برای همه فراهم کند. از آنجایی که مخاطبان اصلی این کسب و کار، افراد شاغل هستند، میتواند بازار هدف گسترده ای را در میان آشنایان و نزدیکان مشتریان خود نیز جستجو کرده، روز به روز پیشرفت کند و پاسخگوی نیاز های افراد بیشتری باشد.

ایده خلاقانه ی تولید و پخش مواد غذایی نیمه آماده تازه میخواهد به این مساله بپردازد و فرصت طبخ و خوردن غذای سالم و خوشمزه خانگی را برای همه فراهم کند. شروع کنندگان این کسب و کار، میتوانند به مرحله آماده سازی مواد اولیه غذاها بپردازند و کارهایی که نیاز به دقت و زمان زیادی دارند را انجام دهند. از جمله این کار ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد: 

خرد کردن انواع سبزیجات و صیفی جات

پاک کردن حبوبات و ترکیب کردن آن ها

تولید انواع آب میوه ها

تولید انواع کنسروها ، ترشیجات ، آبمیوه ها ، مرباجات و ...

ایده تولید و پخش مواد غذایی نیمه آماده تازه به شدت وابسته به خلاقیت شروع کنندگان آن است و میتواند ترکیبات جدید و تازه ای برای آشپزی سالم خلق کند و با ارائه منویی متنوع، رضایت مشتریانش را بدست آورد. از آنجایی که مخاطبان اصلی این کسب و کار، افراد شاغل هستند؛ میتواند بازار هدف گسترده ای را در میان آشنایان و نزدیکان مشتریان خود نیز جستجو کرده، روز به روز پیشرفت کند و پاسخگوی نیاز های افراد بیشتری باشد.

ایده کنسرو سازی ایده ای جالب برای کسب در آمد است که شما با سرمایه گذاری در آن و البته داشتن مواد سالم و تولید محصول با کیفیت میتوانید به یک برند تبدیل شوید و به راحتی محصولات خود را به فروش برسانید.

با توجه به تنوع محصولات کشاورزی، دامپروری و شیلات یکی از مهم‌ترین بخش‌های جذاب برای صاحبان سرمایه ‌می‌تواند حضور در صنایع تبدیلی مربوط به این تولیدات به‌خصوص در صنعت کنسروسازی باشد. اما مهم‌ترین نکته در این سرمایه‌‌گذاری چرخه تامین مواد اولیه و دستیابی به بازارهای هدف قابل اعتماد و تضمین فروش محصولات تولیدی است.

ازمهم ترین نکات برای سرمایه گذارانی که قصد وارد شدن به این صنعت را دارند این است که در ابتدای ورود نوع فعالیت و تنوع محصولاتی که تصمیم به تولید دارند را مشخص کرده و سپس با توجه به مقدارو تنوع مواداولیه مکان مورد نظررا انتخاب کرده و سرمایه گذاری را آغاز کنند.

برای موفق شدن در این صنعت سرمایه گذاران می بایست بازارسنجی اولیه را انجام دهند سپس شروع به تولید محصولات کنند.

در دنیای امروز تولید محصولات کنسروی نقش بسیار مهمی در معادلات جهانی و توسعه صنعتی کشورها ایفا می نماید. سرمایه گذاری هایی که امروزه در دنیا و ایران به منظور توسعه صنایع کنسروی صورت می گیرد، ایجاب می نماید که با استفاده از یک برنامه ریزی صحیح و همه جانبه به آموزش و تربیت نیروی انسانی ماهر و کارامد اقدام گردد.

به قول معروف مردم از هرچه صرفه جویی کنند از غذای خود کمترین صرفه جویی را خواهند داشت

شرکت صنعتی ابزار بسته بندی خراسان بهترین انتخاب شما خواهد بود 

http://www.nmc-co.com  

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

صنعتی ابزار بسته بندی خراسان سازنده ماشین آلات صنایع غذایی

مشهد

نوع فعالیت

تولید کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

سازنده ماشین آلات، طراحی خط تولید کنسرو، خط تولید ، کنسروسازی، ساخت دستگاه ، دستگاه پرکن ، کنسروجات گوشتی، کنسروجات غیرگوشتی، دستگاه اتوکلاو ، سازنده ماشین آلات خط تولید ، سازنده ماشین آلات خط بسته بندی صنایع غذایی، دستگاه دربند قوطی ، سازنده ماشین آلات خط تولید کنسروجات، سازنده دستگاههای خط تولید کنسرو، سازنده ماشین آلات خط بسته بندی صنایع شیمیایی، کنسرو غذا

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 2 روز پیش