پارتیشن اداری نفیس کاران

پارتیشن, پارتیشن اداری, پارتیشن دوجداره

طراحی و تولید پارتیشن و مبلمان اداری در کرج

شرکت نفیس کاران از قدیمی ترین شرکتهای تولیدکننده پارتیشن و مبلمان اداری در کرج (و البته تهران) می باشد. عمده فعالیت این شرکت تولید پارتیشن های اداری، میزهای کارشناسی، میز کارمندی، میز کنفرانس و سیستم فایلینگ اداری میباشد.ماشین آلات و کارخانه تولیدی این شرکت در سال 1387 در کرج بطور کامل به روز رسانی شده است.

مشخصات

نوع پارتیشن :
ام دی اف و آلومینیوم
نوع میز :
مدیریتی، کنفرانس، کارمندی
نوع فایل :
کشویی، کمدی، کتابخانه

توضیحات خدمت

شرکت نفیس کاران مفتخر است با سالها تجربه و تخصص در زمینه طراحی و تولید پارتیشن و مبلمان اداری در کرج و تهران و سایر نقاط ایران به بیش از 300 شرکت در ایجاد یک فضای کاری مدرن و کارآمد کمک نماید.

انواع تولیدات این شرکت شامل : پارتیشن اداری، میزهای مدیریتی، میزهای کارمندی، میزهای کارشناسی، میزهای کنفرانس و سیستم فایلینگ اداری است.

ماشین آلات شرکت و کارخانجات تولید محصولات در سال 1387 در کرج به طور کامل به روز رسانی شده اند.

تحلیل و بررسی نیازهای بازار و انطباق این نیازها با مدلهای روز دنیا ما را بر آن داشت تا ، از سال 1389 اقدام به تولید گروه جدیدی از محصولات در این حوزه نماییم.

روند تولید مبلمان اداری و سایر محصولات در شرکت بر پایه نیاز واقعی بازار و بر اساس بررسی محیط های اداری شکل میگیرد، و پس از امکان سنجی اولیه به تیم طراحی ارجاع داده می شود.

هم اکنون با طراحی، تولید و اجرای بیش از 6900 مترمربع انواع پارتیشن و مبلمان اداری، به خود می بالیم که در این راستا می توانیم پاسخگوی انواع نیاز همشریان گرامی خود در کرج، به این محصول باشیم.

از نمونه پروژه های پارتیشن بندی در کرج میتوان به؛

پروژه شرکت آروین سیستم؛

پروژه بیمه سامان؛

پروژه شرکت البرز گرافیک؛

پروژه کانون وکلا ؛ و دهها پروژه دیگر اشاره کرد.

برای مشاهده گالری عکسهای مربوط به سایر پروژه ها به لینک زیر مراجعه فرمایید:

http://www.nafiskaran.com/gallery

تماس با ما در:

http://www.nafiskaran.com/contact-us

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پارتیشن اداری نفیس کاران

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

پارتیشن، پارتیشن اداری، پارتیشن دوجداره، مبلمان اداری، میز گروهی، میز جلسه، پارتیشن ام دی اف، پارتیشن آلومینیومی، پارتیشن تک جداره، پارتیشن شیشه ای، طراحی و تولید پارتیشن، اجرای پارتیشن اداری، میز مدیریت

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات