ساندویچ پانل اتاق یخچالی دنیای ماموت 5016

ساندویچ پانل , ساندویچ پانل ماموت , دنیای ماموت

نکات مفید برای خرید ساندویچ پانل

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
در خريد ساندويچ پانل بايد به چه نكاتي توجه كرد

موارد ی در ارتباط با خريد ساندويچ پانل مناسب

 (پنل) ساندویچ پانل(پنل) به عنوان پوشش دیواری و سقف بهترین و مناسب ترین جایگزین برای سازه های سنتی  پوشش ها و متریال سنتی است و امروزه به دلیل پیشرفت جهان علم و فناوری ، استفاده از سازه های آماده مانند ساندویچ پانل(پنل) افزایش یافته است.

با توجه به افزایش تعداد تولید کنندگان  در بازار و به وجود امدن بازار رقابتی موضوع انتخاب ساندویچ پانل(پنل) مناسب بیش از پیش مهم شده است. در این مطلب به این موضوع که در انتخاب ساندویچ پانل(پنل) به چه مواردی باید توجه کرد میپردازیم. باشد که با استفاده از این مطلب بتوانیم در انتخاب نوع ساندویچ پانل شما را یاری دهیم...

مواردی که در خرید ساندویچ پانل(پنل) حائز اهمیت است:

نوع ورق:

بهترین ورقی که در بازار موجود است و مورد تایید میباشد ورق آلوزینک است که در داخل کشور تولید نمیشود . اما این ورق از لحاظ استحکام و طول عمر دارای بیشترین بازده میباشد.

ورق آلوزینک فلز گالوانیزه نورد شده است که ترکیبات آنها 55% آلومینیوم ، 43.4% روی و 1.6% میباشد

در درجه بعد ورق گالوانیزه بهترین نوع ورق میباشد

ورقی که نامرغوب باشد بعد از مدت حدود 10 سال دچار زنگ زدگی میشود و سوراخ های کوچک و بزرگی در ان ایجاد خواهد شد (همانند عکس زیر)ورق آلوزینک فلز گالوانیزه نورد شده است که ترکیبات آنها 55% آلومینیوم ، 43.4% روی و 1.6% میباشد

 

ورقی که نامرغوب باشد بعد از مدت حدود 10 سال دچار زنگ زدگی میشود و سوراخ های کوچک و بزرگی در ان ایجاد خواهد شد (همانند عکس زیر)

ورق نامناسب که پس از گذشت زمان کوتاهی دچار زنگ زدگی و فرسایش میشود

از مجتمع ایران خودرو میتوان به عنوان یک نمونه خوب برای ورق جنس مناسب نام برد. ورق به کار رفته در این ساختمان ها از مرغوب ترین نوع است و بعد از گذشت بیش از 20 سال هنوز اثری از خرابی در این ورق ها مشاهده نمیشود 

 

مجتمع ایران خودرو پس از گذشت 20 سال اثری از خرابی در آن مشاهده نمیشود

نوع فوم مصرفی

یکی دیگر از مواردی که در انتخاب ساندویچ پانل(پنل) باید به آن دقت کرد فوم است . فوم ،موادی است که بین دو ورق قرار میگیرد و به عنوان عایق عمل میکند.

 

میتوان گفت بهترین نوع فوم تولید شده فوم پلی یورتان است که بهترین عایق صوت و حرارت بوده و مورد تایید کارشناسان و ساختمان سازان است.

اکثرا فوم های تولید شده در ایران از نوع xps است که در مقایسه با پلی یورتان قابل قیاس نیست.

دستگاههای تولید کننده

دستگاه هایی که از آن برای تولید ساندویچ پانل(پنل) استفاده میشود باید دارای استاندارد های جهانی باشند. در بازار انواع دستگاه های تولید کننده ساندویچ پانل وجود دارند. بسیاری از این دستگاه ها چینی هستندو استاندارد جهانی ندارند. ساندویچ پانل تولید شده این دستگاه ها دارای کیفیت مرغوب نیستند و از آن نمیتوان به عنوان عایق مناسب استفاده کرد . مشکل دستگاههای بی کیفیت به همینجا ختم نمیشود، دقیقا در هنگام نصب بدلیل قالب بندی و برش های نامناسب دستگاههای متداول؛ مجریان نصب با مشکلات عدیده ای روبرو شده و بعضا نمیتوانند آبندی و کیفیت اجرای پروژه ها را گارانتی نمایند و معمولا از زیر بار مسولیت نصب شانه خالی میکنند.

دستگاه تولید کننده ساندویچ پانل

دستگاه تولید کننده ساندویچ پانل

دیگر موارد انتخاب ساندویچ پانل (ساندویچ پنل)

شرکت تولید کننده

انتخاب شرکت تولید کننده ساندویچ پانل یه همان اندازه انتخاب ساندویچ پانل حائز اهمیت است

مطمعنا هر چه شرکت با سابقه تر باشد مورد اعتماد تر نیز است. شرکت ماموت یکی از شرکت های با سابقه این حوزه است که با ارائه ساندویچ پانل با کیفیت توانسته سهم خود را از بازار در این حوزه به طور چشم گیری افزایش دهد.این شرکت دارای نمایندگان معتبر بسیاری است.

تضمین

معمولا تولید کنندگان و نصابان ساندویچ پانل(پنل) مدت زمانی را به مشتری تضمین میدهند درصورت ایجاد مشکلی در پانل ها ان را رفع نمایند.

 02832222717

09123827865

02833793028

8 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ساندویچ پانل اتاق یخچالی دنیای ماموت 5016

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

ساندویچ پانل ، ساندویچ پانل ماموت ، دنیای ماموت، ساندویچ پانل سقفی ، ساندویچ پانل دیواری ، فروش ساندویچ پانل ، بهترین ساندویچ پانل ، نصاب ساندویچ پانل ، نمایندگی شرکت ماموت ، ادرس شرکت ماموت ، قیمت ساندویچ پانل ، قیمت روز ساندویچ پانل ، اتاق حمل بار ماموت ، ساندویچ پانل کلین روم ، اتاق یخچالی، ماموت پانل

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 2 روز پیش