کاتی صنعت

برق, ابزار دقیق, اتوماسیون صنعتی

در حوزه های کشاورزی، دارو و تجهیزات پزشکی، امکان صادرات ایران به مجارستان وجود دارد

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

وزیر بهداشت با اشاره به دیدار خود با مقامات، مسئولان و وزرای مجارستان در جریان سفرش به این کشور، گفت: خوشبختانه چندین تفاهم نامه همکاری های مشترک حوزه سلامت بین ایران و مجارستان امضا شد و فرصت خوبی را پیش روی دو کشور قرار داد.

به گزارش وبدا، دکتر سید حسن هاشمی در پایان سفر خود به مجارستان، اظهار داشت: نگاه مقامات و مسئولان مجارستان، به شرق و توانمندی های ایران است و از سوی دیگر، این کشور نیز شرقی ترین کشور قاره اروپا است که ریشه های فرهنگی و تاریخی مشترک زیادی با ایران دارد.

وزیر بهداشت تصریح کرد: فرصت بسیار خوبی برای مسئولان اقتصادی، سیاسی و وزارت بهداشت و علوم ایران فراهم شده که در جهت توسعه همکاری های مشترک با مجارستان، گام برداریم و از تجارب این کشور استفاده کنیم.

دکتر هاشمی افزود: برای بخش خصوصی ایران، علاوه بر حوزه نفت و انرژی، در سایر حوزه ها به ویژه کشاورزی، دارو و تجهیزات پزشکی امکان صادرات به مجارستان وجود دارد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه می توانیم بیاموزیم و محصولات خود را به سایر کشور ها از جمله اروپا عرضه کنیم، یادآور شد: سفر بسیار خوب و پر باری به مجارستان داشتیم و امیدواریم حداقل بخشی از توافقات انجام شده، اجرایی شود و در دوران آینده نیز با توجه به اراده مجارستان، مشکلات مالی و بانکی به سرعت برطرف شود.

منبع:سایت وزارت بهداشت

7 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

کاتی صنعت

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

برق، ابزار دقیق، اتوماسیون صنعتی، آزمایشگاهی، SENSOPART GERMANY، kimo FRANCE، CS-INSTRUMENT آلمان، ifm آلمان، CTC VIBRO، PROCESSENSOR USA، NIVEL Co مجارستان، SICK آلمان، LAP-LASER GERMANY، HANNA USA، HACH USA، MICROSONIC GERMANY

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات