گنجی پخش إفروش لوازم خودروإ

خوشبو کننده خودرو, واکس بدنه خودرو, پولیش بدنه خودرو

خودروهای عجیب بخش خدمات درمانی دوبی؛ آمبولانس های لاکچری

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

در سال های اخیر پلیس دوبی با اضافه کردن برخی از گرانقیمت ترین خودروهای اسپرت و سوپر اسپرت به ناوگان خود، توجهات زیادی را جلب نموده است. مدل های موجود در ناوگان پلیس دوبی به حدی جذاب و خاص هستند که تبدیل به یکی از جاذبه های توریستی این شهر شده اند!

حال خبر می رسد بخش خدمات آمبولانس دوبی نیز روشی مشابه را در پیش گرفته و دو مدل اسپرت مطرح را به جمع خودروهای خود افزوده است. این دو مدل عبارتند از شورولت کوروت C7 گرند اسپرت و نیسان GT-R .

احتمالا خواهید پرسید چنین مدل هایی چگونه می توانند نقش یک آمبولانس را ایفا کنند؟ در پاسخ باید گفت نیروهای امدادی از شورولت کوروت C7 گرند اسپرت و نیسان GT-R برای گشت زنی در مناطق توریستی یا رسیدن به صحنه های تصادف در سریع ترین زمان ممکن بهره می گیرند. بنابراین قرار نیست از این اتومبیل ها برای حمل مصدوم یا بیماراستفاده شود.

به منظور سازگاری با کاربردهای امدادی تغییراتی در نیسان GT-R و شورولت کوروت C7 گرند اسپرت داده شده است. از جمله اینکه تجهیزات مربوط به CPR و کپسول های اکسیژن در آنها نصب شده و رنگ بدنه آنها به رنگ قرمز و آبی درآمده تا بتوان به راحتی آن ها را در خیابان ها تشخیص داد.

بخش خدمات آمبولانسی دوبی معتقد است در صورت استفاده از نیسان GT-R و شورولت کوروت C7 گرند اسپرت در عملیات امدادی، زمان حضور در محل حادثه نصف می گردد.

پیش از این خودروهای اسپرت دیگری چون فورد ماستنگ، لوتوس اِوُرا و داج چلنجر نیز توسط بخش خدمات آمبولانسی دوبی به کار گرفته شده اند.

بد نیست اشاره کرد با توجه به حضور مدل هایی چون استون مارتینOne-77، پورشه 918 اسپایدر، بوگاتی ویرون گرند اسپرت، فراریFF، مکلارن 12C، نیسانGT-R، لامبورگینی اونتادور، برابوسG63 AMG، ب ام و M6 گرن کوپه، آئودی R8 V10 و مرسدس بنز SL 63 AMG در ناوگان پلیس دوبی می توان خیابان های این شهر را یک نمایشگاه دائمی برای عشاق خودرو دانست!

5 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گنجی پخش إفروش لوازم خودروإ

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

خوشبو کننده خودرو، واکس بدنه خودرو، پولیش بدنه خودرو، اسپری تمیز کننده خودرو، برف پاک کن، مکمل سوخت، قلم خشگیر، اکتان بنزین، تمیزکننده و محافظ چرم، تمیزکننده و محافظ داشبورد، تمیزکننده و محافظ لاستیک، روکش فرمان ماشین، اسپری خوشبوکننده ماشین، شارژر فندکی ماشین، دستگاه پولیش حرفه ای، دستگاه صفرشویی مخصوص شستشوی سقف و صندلی خودرو

دسته‌بندی محصولات