ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

هایپرلوپ وان Hyperloop One به عنوان یک فناوری جدید حمل و نقل فوق العاده سریع

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید


یک شرکت آمریکایی بر روی فناوری هایپرلوپ Hyperloop برای نمایش یک نمونه اولیه از سیستم حمل و نقل فوق العاده سریع در بیابانی در نزدیکی لاس وگاس کار می کند.

Hyperloop One (که قبلا به نام Hyperloop Technologies شناخته می شود)، یکی از شرکت های فعال در زمینه توسعه تکنولوژی است که سیستم حمل و نقل الکتریکی ریلی خود را به اجرا درآورده است.

 هایپرلوپ وان Hyperloop One به عنوان یک فناوری جدید حمل و نقل فوق العاده سریع

ایده هایپر لوپ وان Hyperloop One به عنوان یک فناوری جدید حمل و نقل فوق العاده سریع، برای اولین بار توسط  Elon Musk، مدیر عامل شرکت Tesla Motors و SpaceX معرفی شد.

حمل و نقل در این روش با حرکت یک مسافر تحت فشار یا حمل بار از طریق یک لوله خلاء کار می کند، در این روش سرعت می تواند به 700 مایل بر ساعت برسد.

در پاسخ به سوال هایپرلوپ چیست؟ می توان گفت این قطار های هایپر لوپ با استفاده از نیروی مغناطیسی و در فشار بسیار کم و نزدیک به لوله های خلا به جلو حرکت می کنند.

فشار پایین مقاومت هوا را کاهش می دهد و به دلیل اینکه قطار در داخل یک قلاف حرکت می کند مشکلات اب و هوایی مانند برف و باران مانع جابه جایی ان نمی شود.

هایپر لوپ با استفاده از فشار هوایی که از عقب وسیله وارد و از خروجی‌های پائین آن به بیرون رانده می‌شود حرکت می‌کند.

Musk این ایده را توسعه داد و مهندسین شرکت هایش در حال کار بر روی آن هستند، اما این تکنولوژی به طور گسترده توسط شرکت های مختلف مورد توجه قرار گرفته است که قصد دارند اولین نمونه عملی از آن را برای استفاده عموم بسازند.

هایپر لوپ وان در حال جمع آوری بودجه است و همچنین از طرف شرکت هایی مانند SNCF (شرکت راه آهن فرانسه) مورد حمایت قرار گرفته است.

این در حالی است که مسیری کوچک برای راه اندازی شبکه بین المللی Hyperloop توسط بعضی از طرفداران این تکنولوژی پیشنهاد شده است که در صورت عملی شدن آن گام مثبت و رو به جلویی برای توسعه این فناوری خواهد بود.

مدیر روابط عمومی شرکت هایپر لوپ وان Hyperloop One اعلام کرد : "ما یک شرکت با تمرکز بر منابع هستیم و اعتقاد داریم که می توانیم اولین هایپرلوپ را ارائه کنیم."

لوید معتقد است که Hyperloop مشکلات احتمالی حمل و نقل شهری را حل خواهد کرد و به طور قابل ملاحظه ای در زمان سفر به مکان ها و مناطق مختلف در سراسر جهان صرفه جویی می شود.

در عین حال، این شرکت در حال ایجاد ارتباطات برای پیدا کردن مکان های مناسب برای Hyperloop های آینده در سراسر جهان است. به عنوان نمونه می توان به یکی از این همکاری ها با شرکت FS Links AB مستقر در جزایر آلاند اشاره نمود که به دنبال پیگیری راه اندازی مسیر استکهلم-هلسینکی می باشد.

5 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات