ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

نحوه نصب مانیتور دوم در ویندوز 10 – قسمت چهارم

در ادامه آموزش نحوه نصب مانیتور دوم در ویندوز 10 در این قسمت قصد داریم مراحل تنظیم تصویر زمینه برای چند مانیتور متصل به کامپیوتر را توضیح دهیم. شما در ویندوز 10 می توانید چند تصویر مختلف برای نمایش روی صفحه دسکتاپ انتخاب کنید.

 

حتما بخوانید: نحوه نصب مانیتور دوم در ویندوز 10 – قسمت اول

 

آموزش نحوه نصب مانیتور دوم در ویندوز 10

اپلیکیشن ها و برنامه های بسیاری وجود دارند که می توانید از طریق آن ها بک گراند های چند گانه برای نمایشگرهای خود انتخاب کنید. اما ساده ترین و در دسترس ترین راه ممکن، استفاده از تنظیمات ویندوز است.

برای این کار صفحه تنظیمات تصویر زمینه را مجددا با سرچ Background باز کنید. با اسکرول به پایین صفحه، عبارت Choose your picture را بیابید و روی گزینه Browse زیر آن کلیک کنید.

 

حتما بخوانید: نحوه نصب مانیتور دوم در ویندوز 10 – قسمت دوم

 

از اینجا می توانید به فولدری که عکس های خود را ذخیره کرده اید بروید و تصاویر مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

در مرحله بعد، باید روی آیکون کوچک شده هر عکس راست کلیک کنید تا گزینه های آن به شما نشان داده شود. شما با این منو می توانید هر تصویر را برای نمایش روی تمام مانیتور ها و یا تنها مانتیور X تنظیم کنید.

 

 

تنظیم بک گراند فوق عریض

اگر می خواهید تمام مانیتورهای شما یک تصویر واحد و یکپارچه را نمایش دهند باید بک گراند خود را به صورت فوق عریض تنظیم نمایید.

برای این کار ابتدا باید یک تصویر زمینه فوق عریض را از Google images سرچ کنید. ابتدا کلمه های کلید مورد نظرتان را به همراه عبارت Wide Background جستجو کنید.

 

حتما بخوانید: نحوه نصب مانیتور دوم در ویندوز 10 – قسمت سوم

 

سپس در کنار گزینه تنظیمات در صفحه نتایج روی عبارت Tools کلیک کنید و از منوی باز شده گزینه اندازه را بزنید. در میان آیتم های موجود روی گزینه Larger than… کلیک کنید و یکی از ابعاد موجود را انتخاب نمایید.

پس از یافتن و ذخیره عکس مورد نظرتان، مجددا به صفحه تنظیمات Background برگردید و عکس را در اینجا وارد کنید. سپس از بخش Choose a fit گزینه Span را انتخاب کنید.

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات