ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

آشنایی با تنظیمات تصویر در ویدئو پروژکتورهای اپسون

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

شرکت اپسون Epson یکی از برندهای مطرح دنیا است که محصولات بسیار قدرتمند و باکیفیتی را در زمینه ویدئو پروژکتور تولید و وارد بازار نموده است. با توجه به کاربرد گسترده ویدئوپروژکتورها در مدارس، کلاس های آموزشی و اتاق های جلسات، لازم است که با نحوه تنظیمات صحیح این دستگاه آشنا باشید تا بتوانید بهترین تصویر را از دیتا ویدئو پروژکتور دریافت کنید.

آموزش تنظیمات کیفیت تصویر Picture Quality در ویدئو پروژکتورهای اپسون

در اینجا قصد داریم به آموزش تنظیمات کیفیت تصویر Picture Quality در ویدئو پروژکتورهای اپسون بپردازیم. با ما همراه باشید. برای دسترسی به تنظیمات Picture Quality در ویدئو پروژکتور اپسون Epson، در بخش منو وارد image شوید. در اینجا آیتم های مختلفی را مشاهده می کنید که می توانید هر یک را به دلخواه تغییر دهید:

روشنایی Brightness: که برای تنظیم روشنایی تصویر استفاده می شود. برای تغییر مقدار این آیتم توجه کنید در صورتی که محیط بیش از حد تاریک باشد و یا ابعاد پرده نمایش کوچک باشد، ممکن است تصویر خیلی روشن به نظر برسد. پس باید مقدار Brightness را کاهش دهید.

کنتراست Contrast: نسبت روشنایی بین روشن ترین و تاریک ترین قسمت تصویر است. بنابراین با افزایش کنتراست، روشنایی تصویر متعادل تر خواهد شد.

اشباع رنگ Color Saturation: می توانید با این گزینه شدت رنگ را تنظیم کنید.

حتما بخوانید: کنتراست ویدئو پروژکتور چیست؟

ته رنگ یا Tint: این آیتم ته رنگ تصویر را تنظیم می کند و در صورتی که در تصویر خطوط عمودی مشاهده شود، می توان با استفاده از Tint آن را از بین برد. البته توجه داشته باشید که تنظیم این گزینه در صورتی امکان پذیر است که سیگنال های composite Video و S-video در قالب NTSC وارد شوند.

رفع خش Tracking: با مقداردهی به این گزینه می توانید لرزش یا تداخل در تصاویر را بهبود دهید.

همگام سازی Sync: این گزینه نیز مانند Tracking لرزش یا تداخل در تصویر را بهبود می دهد. اگر ابتدا Tracking و بعد Sync را تنظیم کنید، تصاویر واضح تری خواهید داشت.

برای تنظیمات پیشرفته رنگ در تصویر نیز به نکات زیر توجه کنید:

دمای رنگ Color Temp: برای تنظیم ته رنگ کلی تصویر یکی از سه وضعیت این گزینه را انتخاب کنید.

رنگ پوست Skin Tone: این گزینه برای تنظیم رنگ پوست افراد در فیلم به کار می رود.

وضوح Sharpness: وضوح تصویر را تنظیم می نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره برای خرید ویدیو پروژکتور به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

7 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات