ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

انواع لامپ ویدئو پروژکتور

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

در مقاله ی لامپ ویدئو پروژکتور به بررسی قیمت و خود لامپ پرداختیم حال در این مقاله قصد داریم انواع لامپ دیتا پروژکتور را معرفی کنیم اما قبل از اینکه شروع به معرفی کنیم مختصری به ویدئو پروژکتور و خود لامپ دستگاه می پردازیم.

امروزه با توجه به اهمیتی که هوشمند سازی مدارس پیدا کرده است دیتا پروژکتورها و لوازم جانبی آن اهمیت ویژه ای پیدا کرده اند. نام های دیگر این دستگاه عبارتند از ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور و یا ویدئو پروجکشن که بیشترین کاربرد را در مدارس، دانشگاه ها، ادارات، کنفرانس ها و همایش ها، مراکز آزاد آموزشی و ... دارند. در این میان لامپ پروژکتور که از قطعات دستگاه می باشد به عنوان رشته نور دیتا ویدئو پروژکتور عمل می کند و عمرشان بعد از مدت زمانی مشخص به پایان می رسد.

معرفی انواع لامپ ویدئو پروژکتور

 لامپ ویدئو پروژکتور از مهم ترین و هم چنین گران قیمت ترین قطعات آن به شمار می رود که در انواع مختلفی از نظر تکنولوژی و میزان وات وجود دارند. DLP ،LCOS و LCD تکونولوژی لامپ های پروژکتور موجود در بازار است و به طور کلی به سه دسته ی دیتا ویدئو پروژکتورهای overhead، دیتا ویدئو پروژکتورهای slide و دیتا ویدئو پروژکتورهای مالتی مدیا تقسیم می شوند. بیشتر ویدئو پروژکتورهایی که در بازار هستند از لامپ جیوه ای یا هالوژن برای تامین منبع نور خود استفاده می کنند که از نظر اقتصادی به صرفه ترین هستند. هر چند که مدل های LED  و لیزری هم جدیدا وارد رقابت شده اند.

شرکت های اصلی تولید کننده لامپ پروژکتور عبارتند از: Philips ،Osram ،Epson ،Panasonic ،nec ،IwasakiPhoenix ،optoma،acer ،hitachi ،sony و saniyo. از آنجایی هم که هر ویدئو پروژکتور لامپ مخصوص خود را دارد پس حتما قبل از اینکه اقدام به خرید لامپ ویدئو پروژکتور کنید دفترچه ی راهنمای پروژکتور خود را مشاهده کنید تا مدل و نوع لامپ سازگار با دستگاه خود را پیدا کنید.

در صورتی که لامپ پروژکتور مورد نظر شما در بازار موجود نیست و یا برای مشخص نمودن مدل لامپ ویدیو پروژکتور خود دچار سردرگمی یا مشکل شده اید می توانید با 73027-021 تماس گرفته و سوالات خود را به کارشناسان ما مطرح کنید.

7 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات