ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

خرید پرینتر لیزری با بودجه 500.000 تومان

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

این روزها بیشتر مردم به یک پرینتر برای استفاده شخصی در محیط کار و یا در منزل خود نیاز دارند، اما به علت مدل‌های بسیاری که در بازار وجود دارد هنگام تصمیم گیری برای خرید با مشکلات مواجه می‌شوند.

انتخاب کارایی برای خرید پرینترهای  لیزری

هر کس با توجه به نیازش پرینتر متفاوتی را انتخاب  می‌کند. برخی از پرینترها برای عکاس‌ها و برخی هم فقط به‌ درد مصرف کنندگان خانگی می‌خورد. 5 دسته بندی برای پرینترها وجود دارد که عبارتند از: پرینتر جوهرافشان، پرینتر لیزری سیاه و سفید، پرینتر لیزری رنگی، پرینتر چندکاره و پرینتر سوزنی.

پرینترهای لیزری سیاه و سفید مخصوص کسانی  است که فقط با متن سر و کار دارند. به همین خاطراست که این پرینترها قادر به چاپ تصاویر و یا نوشته‌های رنگی نیستند اما نقطه ی مقابل آنها پرینترهای رنگی هستند. پرینترهای جوهرافشان همگی رنگی هستند، اما سرعت چاپ پایین تری درمقایسه با پرینترهای  لیزری دارند. لازم به ذکر است که قیمت دستگاه‌های جوهری از دستگاه های لیزری ارزان تر است.

پرینتر های چندکاره برای رفع چندین نیاز کاربر به صورت هم زمان ایجاد شده اند که حتی برخی از آنها قابلیت اتصال به صورت بی سیم را هم دارند این پرینتر ها می توانند با چاپ بیش از ۲۰ صفحه در دقیقه ،درخواست‌های زیادی را پاسخگو باشند.

انتخاب مکان مناسب برای خرید پرینتر لیزری

در هنگام خرید پرینتر باید محل استفاده از چاپگر دقت کنید که  در منزل است ویا دفتر شرکت و  کارگاه صنعتی. کسانی که قصد خرید پرینتر برای استفاده های خانگی را دارند بهتر است به خاطر اینکه مصرف کمی دارند هزینه زیادی برای این موضوع نکند. هم چنین می توانند به مقاله بهترین پرینتر خانگی مراجعه کنید

از ویژگی‌های مهم یک پرینتر، حداکثر تعداد نقاطی است که می‌تواند در یک محدوده به ‌مرحله چاپ برساند. این عدد که در پرینترهای لیزری مثلاً ۶۰۰ در ۶۰۰ پیکسل به‌‌عنوان حالت ایده‌آل است به این معنا است که  چاپگر مورد نظر توانایی چاپ ۶۰۰ نقطه در یک اینچ مربع را دارد. معمولاً بیشتر پرینترها توانایی چاپ برگه‌های A4 را دارند، با این حال قابلیت تنظیم شدن برای ابعاد کوچک‌تر را هم دارا می‌باشند اما ممکن است برخی به پرینترهای سایز بزرگ‌تر هم  نیاز داشته باشند. اما به طور کلی باید بسته به نیازتان مدلی را انتخاب کنید.

در این مقاله ما سعی کرده‌ایم تا بهترین و مناسب ترین پرینترهای لیزری که در حال حاضر با بودجه ۵۰۰ هزار تومان در بازار می توان خرید را شرح دهیم.

   پرینتر سه کاره لیزری Canon i-SENSYS MF3010

  پرینترتک کاره لیزری وایرلس HP Pro P1102W

  پرینتر تک کاره لیزری رنگی HP Pro CP1025

  پرینتر سه کاره لیزری HP Pro M1212NF

 پرینتر تک کاره لیزری Canon LBP 6030W

 پرینتر تک کاره لیزری Samsung 2955ND

 پرینتر تک کاره لیزری Brother HL-1110

 پرینتر تک کاره لیزری HP 401D

 پرینتر تک کاره لیزری HP 2035

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات