ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

دوربین مدار بسته چی بخرم ؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

سوال همیشگی مشتریان دوربین مداربسته این است که  "دوربین مداربسته چی بخرم ؟". پاسخ این سوال برای کسانی که در این زمینه کار مشغول به کار هستند آسان است و سوالی است که بیشتر مشتریان می پرسند به همین خاطر اطلاعاتی را در این زمینه برای شما آماده کرده ایم تا در پاسخ به چه دوربین مداربسته ای بخرم کمتر دچار مشکل شوید.

1.  منظور از سیستم های کنترل تصویری چیست؟

منظور از سیستم های کنترل تصویری، یک دوربین و یک مانیتور می باشد به طوری که تصاویر متحرک جلوی دوربین مداربسته بر روی صفحه ی مانیتور قابل نمایش باشد. در حالت پیشرفته تر می توان تعداد دوربین ها را افزایش داد و نیز انواع سیستم های کنترلی از قبیل سیستم کنترل زاویه ی دید ، سیستم بزرگنمایی دوربین ها و سیستم های ضبط کننده و انتقال تصاویر، همچنین سیستم چند پارچه سازی تصویر را به این مجموعه افزود.


2.  انواع دوربین های مدار بسته به لحاظ کاربرد کدامند؟

انواع دوربین های مدار بسته عبارتند از :

1. دوربین مدار بسته فیبری  2. دوربین مدار بسته پین هول  3. دوربین مدار بسته نیمه صنعتی 4. دوربین مدار بسته صنعتی 4. دوربین مدار بسته دید در شب 6. دوربین مدار بسته اسپید دام


3.  منظور از اصطلاحات این دُر (In door ) و آوت دُر ( Out door) در دوربین مدار بسته چیست؟

اصطلاحات این دُر (In door ) و آوت دُر ( Out door) در دوربین مدار بسته به نوع پوششان بر میگردد. به خاطر تعیین نوع پوشش دوربین های مداربسته یا تنظیم نور مناسب آنها در فضا های مختلف دوربین ها را به دو نوع داخلی و خارجی تقسیم بندی می کنند. یعنی در فضای خارجی حتما باید از دوربین ( آوت دُر ) استفاده کرد.


4.  در سیستم دوربین مدار بسته منظور از کاور چیست؟

در سیستم دوربین مداربسته منظور از کاور در واقع محفظه یا پوشش خارجی است که دوربین مدار بسته و لنز دوربین مدار بسته در داخل آن قرار می گیرد و نقش محافظ دوربین را دارد.


5.  اندازه ی انواع لنز ها معمولا چقدر است؟

اندازه ی انواع لنز ها معمولا 8/2 میلی متر، 6/3 میلی متر، 4، 6، 8، 12 و 16 میلی متر می تواند باشد که به نسبت مکانی که دوربین کار گذاشته می شود و میدان دیدی که برای دوربین مداربسته مورد نظر است بایستی این لنز ها را به کار برد.


6.  میدان دید و وضوح تصویر لنزها با افزایش آنها چگونه تغییر می کند؟

میدان دید و وضوح تصویر لنزها به اندازه لنزها بستگی دارد. با افزایش اندازه ی لنز ها بر حسب میلی متر میدان دید کمتر می شود در عوض جزئیات به راحتی قابل دیدن است.


7.  لنز های اتو ایریز ( Auto iris ) در چه مکانهایی مورد استفاده قرار می گیرد و اگر به جای آن از لنز معمولی استفاده کنیم تصویر چگونه دیده می شود؟

در جاهایی که شدت نور زیاد است یا دوربین مدار بسته کاملا به سمت نور قرار گرفته باید از لنز اتو ایریز استفاده کرد اگر از لنز معمولی استفاده کنیم تصویر کاملا سفید یا کاملا مات و تاریک دیده می شود.


8.  منظور از سیستم  دی وی آر ( DVR ) چیست؟

( دی وی آر ) در واقع سیستم ضبط کننده دیجیتالی تصویر است که از یک یا دو هارد با ظرفیت بسیار بالا برای ذخیره سازی تصاویراستفاده می کند و بیش از 2000 ساعت تصویر را به صورت فشرده ضبط می کند علاوه بر این تمامی قابلیت های ( سوئیچر، کواد و مالتی پلکسر***)  را به صورت یکجا دارد و ازطریق منوی مربوطه می توان سیستم را برای شرایط مختلف برنامه ریزی کرد.


9.  منظور از سیستم انتقال تصویر چیست؟

ممکن است بخواهیم تصاویر را به مکان دیگری انتقال دهیم و امکان سیم کشی به آن محل موجود نباشد در این صورت می توان از کارت انتقال تصاویر استفاده کرد که یک نوع آن قابل استفاده بر روی کامپیوتر یا یک مینی کامپیوتر بوده و از طریق خط تلفن تصاویر را ارسال و در مقصد با دادن پس ورد لازم آن را در یافت می کند.


10.  منظور از دوربین اسپید دام ( Speed dome ) چیست؟

دوربین اسپید دام، کامل ترین نوع دوربین مدار بسته رنگی که دستگاه کنترلر و کیبورد خاص خود را دارد، گردان است و لنز زوم دارد، می تواند شدت نوررا تنظیم کند. دور و نزدیک شدن تصاویر را در آن می توان کنترل نمود روی سقف نصب می شود و تمامی برنامه ریزی ها و فرامین لازم از طریق کیبورد کوچک و خاص آن قابل اعمال است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات