ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

چگونه درایور کارت گرافیک را به طور کامل حذف کنم ؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

اغلب اوقات پس از اینکه درایورها را حذف می کنیم و مجددا به منظور به به روزرسانی آن ها را نصب می کنیم تمامی آنچه که از آنها باقی می ماند و در رجیستری و زیرشاخه های سیستم قرار می گیرد. دلیل اصلی این مورد ناتوانی Uninstaller ویندوز از حذف آنها است. برای رهایی از آثار حذف درایور ها و نحوه حذف درایور کارت گرافیک با ما همراه باشید.

رهایی از مشکلات حذف یا ارتقای درایور کارت گرافیک

معمولا درایور های مربوط به کارت های گرافیک NVIDIA و AMD از کنترل پنل ویندوز حذف می شوند اما گاهی اوقات اتفاق می افتد که نمی توان درایور موردنظر را حذف کرد. برای رهایی از مشکلات حذف یا ارتقای درایور کارت گرافیک می توانید از ابزار DDU استفاده کنید و باید گفت که بهترین گزینه می باشد. هم چنین درصورتیکه بخواهید درایور را به طور کامل حذف کنید بدون این که حتی کوچکترین ردپایی از آن باقی بماند می توانید از این نرم افزار کمک بگیرید. نرم افزار DDU طوری عمل می کند که گویی تاکنون هرگز گرداننده ای روی سیستم عامل شما نصب نشده است.

لازم به ذکر است که اگر در نصب گراننده های قدیمی و یا جدید مشکل دارید، حتما از این نرم افزار پاک کننده استفاده کنید و آن را برروی سیستم موردنظر خود نصب کنید.

نکاتی درباره نرم افزار حذف درایور کارت گرافیک DDU

  • این نرم افزار قابلیت نصب روی ویندوز را دارد اما جهت اطمینان حتما از حالتویندوز Safemode استفاده کنید.
  • قبل از استفاده از DDU یک Restore Point (نقطه بازیابی) توسط system restore  ویندوز تهیه کنید که هنگام بروز مشکل امکان بازگرداندن تغییرات وجود داشته باشد.
  • پیش از حذف اتصال خود با اینترنت را قطع کنید تا هنگام اجرای عملیات، ناخواسته درایوری توسط ویندوز دانلود و یا نصب نشود.

دانلود نرم افزار حذف درایور کارت گرافیک

برای دانلود نرم افزار حذف درایور کارت گرافیک می توانید به لینک زیر مراجعه کنید. لازم به ذکر است که این نرم افزار حذف درایور کارت گرافیک کاربری آسانی دارد و تمامی شرکت های کارت گرافیک را پشتیبانی می کند  

دانلود نرم افزار حذف درایور کارت گرافیک

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات