فروشگاه آب مقطر و دیونیزه درسآب

آب دیونیزه, آب دمین, آب مقطر

خواص آبرسانی به پوست

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

آبرساني مهم‌ترين فاكتور شادابي پوست و در نهايت زيباتر شدن شماست. تا زماني كه پوست شما رطوبت لازم را نداشته باشد، هيچ كرم بهداشتي و آرايشي روي صورت‌تان معجزه نخواهد كرد.
مجله سیب سبز - شقايق جعفري: آبرساني مهم‌ترين فاكتور شادابي پوست و در نهايت زيباتر شدن شماست. تا زماني كه پوست شما رطوبت لازم را نداشته باشد، هيچ كرم بهداشتي و آرايشي روي صورت‌تان معجزه نخواهد كرد. پس اگر مي‌خواهيد آب از دست رفته پوست‌تان را برگردانيد به پيشنهادهاي اين شماره بازار زيبايي با دقت بيشتري فكر كنيد. در انتخاب بهترين آبرسان‌هاي پوست در فصل سرما، راهنمايي دكتر نگار كريمي و دكتر هومن رفيعي، متخصصان پوست و دكتر مازيار جودكي، داروساز كمك ويژه‌‌اي  به شما خواهد كرد. 

هم ویتامینه کنید هم آبرسانی

براي اينكه پوست شما در زمان كاهش رطوبت مقاومت خوبي از خود در برابر ايجاد ترك و در نهايت چين و چروك‌ها نشان دهد، نياز است از منبعی غني تغذيه شده باشد. مواد معدني اصلي و مفيد پوست از جمله كلسيم، منيزيم، ويتامين C، E و 5B مهم‌ترين منابع ترميم و رطوبت‌رساني پوست هستند که همه در محصولي به شكل سرم آبرسان با جذب سريع جمع شده است. 
به گفته متخصص پوست بازار زيبايي اين كرم با تركيبات غني شده از مواد معدني و ويتامين‌هاي مختلف تا 24 ساعت پوست را رطوبت‌رسانی كرده، مانع كاهش رطوبت پوست شده و لطافت پوست را چندبرابر مي‌كند. لابراتوار تخصصي توليد محصولات لورال اين سرم را در دو نوع مخصوص پوست‌هاي حساس و خشك و سرم ويژه پوست‌هاي نرمال ارائه كرده است. به علاوه خاصيت مرطوب‌كنندگي اين كرم به خاطر املاح و مواد معدني سرشار يك انرژي‌بخش كامل و واقعي محسوب مي‌شود و خستگي و افتادگي پوست را با هر بار مصرف به‌طور كامل از بين مي‌برد. 

روش مصرف:

سرم آبرسان را روزها نيم‌ساعت قبل از استفاده از لوازم آرايشي و شب‌ها بعد از پاك كردن پوست استفاده كنيد. 
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فروشگاه آب مقطر و دیونیزه درسآب

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

آب دیونیزه، آب دمین، آب مقطر، خرید آب مقطر، آب فوق خالص، آب خالص، آب گاززدایی شده، آب دیونیزه ضد عفونی، آب مناسب hplc، آب مخصوص عطرسازی، آب رادیاتور شفاف، آب مقطر دیونیزه

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات