صنایع برتر آتی

بون آدو, غذای آماده مصرف, تولید انواع غذای آماده

زندگی مدرن و غذاهای آماده

زندگی مدرن و غذاهای آماده

در دهه های اخیر گرایش مردم به زندگی مدرن و عدم در اختیار داشتن زمان لازم جهت آشپزی در منزل، و خواست آنان مبنی بر دسترسی آسان و سریع به مایحتاج روزانه از سوی دیگر، تمایل جمعیت شهر نشین را به مصرف غذاهای آماده و اصطلاحا فست فود بیشتر از هر زمان دیگر مشهود می سازد. در این راستا لازم میدانم تعریف مشخص و دقیقی از فست فود ذکر نمایم .
فست فود ها غذاهای هستند که خیلی آسان و سریع تهیه شده و شامل پیتزا، ساندویچ، برگرها، سیب زمینی و مرغ سرخ کرده می شوند. این غذاها به دلیل استفاده از روغن فراوان و ادویه های گوناگون بسیار خوشمزه هستند در حالی که به دلایل مختلف مانند افزودن مواد نگهدارنده برای ماندگاری بیشتر و استفاده از روغن فراوان، ارزش غذایی چندانی برای بدن انسان ندارند. این غذاها در رستوران ها در حجم بالا تهیه شده و گرم نگهداشته می شوند، یا پس از سفارش مشتری مجددا گرم می گردند. در انواع غذاهای ذکر شده لزوما از سوسیس، کالباس و روغن به میزان فراوان استفاده می شود. در این فرآورده های گوشتی به دلیل ساختار و روند تولیدشان از مواد تثبیت کننده رنگ ( نیترات ها و نیتریت ها) نگهدارنده و پایدارکننده، جهت جلوگیری از فساد و کاهش کیفیت استفاده می نمایند. همچنین هنگام طبخ از روغن فراوان و بسیار داغ کمک می گیرند، که این حرارت بالا باعث تشکیل ایزومرهای ترانس در روغن می گردد.
مجموعه ای از مواد نگهدارنده و ایزومرهای ترانس و چربی اشباع شده باعت بروز انواع بیماریها مانند سرطان و بیماریهای قلبی و عروقی و دیابت می گردد. که این مسائل کارشناسان تغذیه و پزشکان را بر آن میدارد تا مردم را از مصرف بی رویه فست فودها منع نمایند. اما در این میان تغییرات شیوه زندگی و مدرنیزه شدن را نباید نادیده گرفت. با توجه به شرایط زندگی مدرن و افزایش جمعیت شهر نشین متخصصین علم تغذیه و صنایع غذایی، باید به جای پاک کردن صورت مسئله و حذف مصرف غذاهای آماده که در جوامع امروزی امری غیر ممکن میباشد، راه حلی برای بهینه کردن ساختار تولید و عرضه این دسته از مواد غذایی و روش های صحیح مصرف را در اذهان عموم طرح ریزی نمایند. به طور مثال همراه با مصرف غذاهایی از این قبیل می توان از غذاها یا نوشینی های حاوی مقادیر بالای آنتی اکسیدان مانند گوجه فرنگی، هویچ، آب پرتقال و ... جهت کاهش عوامل سرطان زا در بدن استفاده نمود.
در این راستا شرکت صنایع برتر آتی، با نام تجاری بن آدو اقدام به تولید محصولات گوشتی آماده مصرف نموده است. که با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا و استفاده از شیوه پخت آسان با بخار و بدون روغن تولید می گردند. کلیه فرآیند آماده سازی و پخت در کارخانه انجام می گردد و مصرف کننده کافیست فقط آن را گرم نموده و مصرف نماید. اگرچه زمان لازم برای گرم کردن مجدد این محصولات کوتاه است، اما این گونه محصولات در گروه فست فودها قرار نمی گیرند. کلیه مواد مورد نیاز در فرآیند تولیدی این شرکت، توسط کارشناسان صنایع غذایی و تغذیه بررسی شده و پس از اطمینان از سلامت آنها و تائید وزارت بهداشت مصرف می گردند. در این کارخانه به هیچ عنوان از رنگها و مواد شیمیایی مضر برای محصولات استفاده نشده و کلیه مواد افزودنی و ادویه جات ارگانیک و طبیعی می باشد. ارزش غذایی و ماندگاری محصولات بن آدو با استفاده از روش انجماد سریع IQF تضمین شده و از هیچگونه مواد نگهدارنده برای افزایش زمان ماندگاری استفاده نمی شود. شرایط نگهداری و مصرف محصولات بر روی لیبل قرار گرفته است، که مصرف کنندگان با رعایت نکات ذکر شده می توانند با خیالی آسوده و اطمینان کامل آن را مصرف نمایند.
با توجه به اینکه محصولات بن آدو نیاز به سرخ کردن مجدد ندارد و در فرآیند تولید نیز از روغن، مواد نگهدارنده و رنگهای شیمیایی هم در فرمولاسیون استفاده نمی گردد، مصرف آن برای گروههای سنی مختلف حتی افرادی که رژیم غذایی دارند ممانعتی ندارد.
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

صنایع برتر آتی

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، صادر کننده

خدمات/محصولات

بون آدو، غذای آماده مصرف، تولید انواع غذای آماده، ناگت مرغ، مرغ سوخاری، بن آدو، bonado

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات