آویژه نما

پنجره upvc, ساخت پنجره آلومینیومی, درب ضد سرقت

درب اچ دی اف و افزایش مقاومت آن در برابر آب

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

متاسفانه قسمت زیرین درب اچ دی اف هنگام رنگ آمیزی به علت در دید نبودن  رنگ نمی شود و در صورت استفاده از درب اچ دی اف برای سرویس های بهداشتی چوب زیردر اچ دی اف  آب را به خود جذب کرده و به مرور زمان منجر به از بین ورق              اچ دی اف می شود .

عده ای ورق های گالوانیزه را از سمت داخل سرویسهای بهداشتی در قسمت پایین درب نصب می کنند این حرکت مانع از پوسیدگی نمی شود بلکه تنها پوسیدگی را پنهان می کند و محل مناسبی برای تخم گذاری سوسک فراهم می شود. هم چنین آب بین درب و ورق گالوانیزه قرار گرفته و تبخیر آب به تاخیر خواهد افتاد که این امر سبب ایجاد فارچ و پوسیدگی سریعتر درب خواهد شد.

بنابراین توصیه می شود علاوه بر رنگ نمودن سطح در اچ دی اف، قسمت های زیر و بالای درب را قبل از نصب درب به طور کامل با رنگ روغنی رنگ کنید البته برای اطمینان بیشتر می توانید زیر در اچ دی اف  را بعد از رنگ کردن با چسب آکواریوم نیز پوشش دهید.

برای اطلاعات بیشتر به سایت آویژه نما مراجعه فرمایید . www.avijehnama.com

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آویژه نما

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

پنجره upvc، ساخت پنجره آلومینیومی، درب ضد سرقت، فروش درب و پنجره، پنجره ویستا بست و وینتک، درب آتشنشانی، درب چوبی و شیشه ایی، تولید کننده درب و پنجره، درب لابی، درب و پنجره دوجداره، درب چوبی با چوب راش ، ضد سرقت ترک، استاندارد ul، اجرای نما فریم لس، مجری نمای شیشه ایی، نمای کرتن وال

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات