آژاکس تولید کننده پیچ و مهره و استاد بولت

پیچ و مهره, پیچ شش گوش, پیچ آلن

مقایسه کاربری حلقه اسلینگ فولادی و استیل

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

زمانیکه معیار انتخاب اتصالات لیفتینگ سایز می باشد یعنی حلقه اسلینگ بر حسب سایز زنجیر و یا سیم بکسل مورد انتخاب قرار می گیرد نیاز به مقایسه عملکرد، قابلیت ها و کاربری گرید های فولادی و استیل حلقه اسلینگ می باشد. عدم وجود عملیات حرارتی سخت کاری برای حلقه اسلینگ از جنس استنلس استیل سبب می شود دارای ساختار فلزی نرمتری بوده یعنی تحت تاثیر تنش های سایشی دچار سایش سطحی و حتی شکل ذیری و چکش خواری آن در مقایسه با حلقه اسلینگ فولادی سبب تغییر شکل آن می شود. به بیان ساده تر در مواردی که میزان بالایی از تنش های کششی و سایشی بر پیکر حلقه اسلینگ وارد می شود انتخاب مناسب تر فولاد می باشد.

ارجحیت اصلی حلقه اسلینگ استیل به حلقه های فولادی ضد زنگ بودن آنها می باشد و بنابراین در مواردی که با مواد خورنده مانند محیط های مرطوب، در تماس با آب شور دریا که از خورنده های سطح متوسط محسوب می شود و یا در تماس با برخی از گازهای خورنده و اسید های رقیق سر و کار داریم حلقه اسلینگ استیل می تواند انتخاب مناسبی باشد. در هر حال مانند انتخاب تمامی انواع قطعات صنعتی انتخاب متریال و گرید حلقه اسلینگ فولادی و استیل نیز نیاز به دانش مهندسی و استفاده از جداول MBL , WLL و تنسایل دارد. به جز در مواردی خاص برای گرید های خاص استنلس استیل میزان این کمیت های مکانیکی MBL , WLL برای حلقه اسلینگ فولادی بالاتر از مورد مشابه استنلس استیل می باشد.

2 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آژاکس تولید کننده پیچ و مهره و استاد بولت

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

پیچ و مهره، پیچ شش گوش، پیچ آلن، استاد بولت، پیچ و مهره گالوانیزه، پیچ و مهره داکرومات، پیچ و مهره خشکه، پیچ و مهره استیل

دسته‌بندی محصولات و خدمات