بلبرینگ فیدار پارسیان

بلبرینگ, بیرینگ, گریس

رزومه شرکت آرکا فیدار پارسیان

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
شرکت آرکا فیدار پارسیان

آمادگی خود را برای تامین انواع بیرینگ ، رولربیرینگ ، یاتاقان ، انواع روانکارهای صنعتی و گریسها با مارکهای معتبر آلمانی و ژاپنی، ....  ( SKF, FAG , …)اعلام میدارد.

مطالعه و شناخت مشکلات موجود در سیستم فروش و توزیع بیرینگها ، ما را بر آن داشت  تا با بکارگیری گروه فنی و مهندسی  متخصص و برنامه ریز در صدد رفع این مشکلات و پاسخگویی به موقع و کارآمد به صنایع معتبر کشور برآییم.

شرکت آرکا فیدار پارسیان به منظور جلوگیری از اتلاف وقت و حذف حلقه های زائد در سیستم فروش، توانایی خود را برای تامین کالاهای مورد نیاز صنایع در اسرع وقت اعلام میدارد.

ما با برخورداری از کادری مجهز و مجرب ، امکان تهیه انواع بیرینگهای مورد نیاز صنایع را بصورت ریالی در سراسر کشور فراهم نموده ایم  و در نتیجه با حذف مشکلات رایج باعث صرفه جویی در زمان و هزینه های مصرف کنندگان شده ایم.

 

ارائه کالا با شناسنامه تولید ، ارائه مشاوره فنی و مهندسی ، حمل صحیح از محل تولید تا محل مصرف ، از ویژگی های منحصر بفرد این مجموعه می باشد، علاوه بر موارد یاد شده در صورت همکاری متقابل مزایای زیر برای آن شرکت محترم حاصل خواهد شد:

 

_    ارائه کالای اصل با شناسنامه تولید معتبر

_    دریافت بهنگام کالا و حذف هزینه های سرمایه گذاری و انبارداری

_    خرید شفاف با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

بلبرینگ فیدار پارسیان

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده

خدمات/محصولات

بلبرینگ، بیرینگ، گریس، یاتاقان، رولربیرینگ، بال بیرینگ، اورینگ، FAG، SKF، NSK، snr، رولبرینگ، رولربیرینگ، bearing، roller bearing، ball bearing

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 روز پیش