فروشگاه اینترنتی پایاتل

دوربین مداربسته, دوربین مداربسته دید در شب, دوربین مدار بسته تحت شبکه

هنگام افتادن گوشی در آب چه کنیم

هنگام افتادن گوشی در آب چه کنیم

۱٫در اولین قدم گوشی را خاموش میکنیم و باتری را از گوشی خارج می کنیم اگر هم باتری خشک خشک نبود اصلا آن را داخل گوشی نمی اندازیم چون ممکن است موجب اتصالی شود.
۲٫سیم کارت را هم باید سریع از گوشی بیرون بیاوریم چون سیم کارت بسیار حساس است و می سوزد.
۳٫از سشوار استفاده نکنید سشوار اولین راهی است که پیشنها میشود اما چون حرارت آن زیاد است خودش می تواند به IC های گوشی آسیب برساند.

در این مقاله به معرفی چند روش مفید برای خشک کردن گوشی همراه می پردازیم:
۱٫برنج خام:
یک روش کار آمد و قدیمی برای خشک کردن گوشی تلفن و موبایلی که در آب افتاده قرار دادن گوشی در یک کیسه برنج خام می باشد.قرار دادن گوشی به مدت چند روز در یک کیسه برنج باعث می شود رطوبت آن کامل گرفته شود.
۲٫جاروبرقی:
اگر جاروبرقی را روی گوشی بگیریم بعد از چند دقیقه گوشی کاملا خشک می شود،می توانیم آن را روشن و از آن اسشتفاده کنیم.استفاده از این روش یکی از بهترین راه حل ها می باشد .
۳٫یخچال:
استفاده از یخچال یک راه عالی نجات گوشی خیس شده است برای استفاده از این راه گوشی را داخل فریزر نگذارید چون صفحه ی LCD آنها در فریزر یخ می زند،آن را در قسمت میانی یخچال قرار دهید و بعد از نیم ساعت در می آوریم.
۴٫سیلیکاژل:
سیلیکا ژل همان ماده ای است که در کفش های نو و برخی دستگاه های الکترونیکی می گذارند و موجب جذب رطوبت در طول زمان می شوند و نسبت به برنج بهتر می باشند چرا که با وجود صرف زمان بیشتر دیگر گرد های برنج را که خود کمی اسیب رسان هستند را ندارد.

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فروشگاه اینترنتی پایاتل

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

دوربین مداربسته، دوربین مداربسته دید در شب، دوربین مدار بسته تحت شبکه، دوربین مداربسته AHD، سانترال پاناسونیک، تلفن پاناسونیک، دوربین مدار بسته HD TVI، فروش ایکس باکس وان، دوربین مدار بسته اسپید دام، دوربین مدار بسته دام، فروش پلی استیشن 4، دستگاه NVR ، دستگاه DVR، ضبط تصاویر تحت شبکه، فروش لپ تاپ، دوربین مدار بسته HD

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات