لوله پلی اتیلن پارس اتیلن کیش

لوله پلی اتیلن, اتصالات پلی اتیلن, منهول پلی اتیلن

فراخوانی مقالات

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

فصل اول فراخوانی مقالات تخصصی که توسط شرکت پارس اتیلن کیش (برترین تولید کننده لوله پلی اتیلن,اتصالات پلی اتیلن و منهول پلی اتیلن )برگزار شده است به اتمام رسیده است, تیم مهندسی شرکت در حال بررسی مطالب ارسالی میباشند. نتایج این مسابقه در 10 روز اول خرداد ماه سال 1392در سایت های شرکت اعلام خواهد شد.

 مقالات منتخب در سایتهای پارس اتیلن کیش در بخش مقالات منتشر خواهد شد.

استقبال از این فرخوان به حدی بود که ما را شگفت زده کرد و در بررسی اولیه مقالات از نظر زمان و نیرو دچار مشکلاتی شدیم و مجبور شدیم زمان فصل اول را 30 روز تمدید نمائیم تا بتوانیم حجم بسیار بالای مطالب ارسالی را پالایش و بررسی نمائیم.

البته تمامی دوستانی که مطلبی ارسال کرده بودن به نوعی برنده بودند و نسبت به محتوای مطلب مبلغی دریافت نمودند و یا خواهند نمود و همچنین این مقالات در بخش مسابقه نیز شرکت داده خواهند شد و بسته به نوع کیفیت مطلب برنده را اعلام خواهیم نمود.

فراخوان مقالات علمی به پایان نخواهد رسید  و پس از اعلام نتایج فصل اول بلافاصله شروع فصل دوم این فراخوان را اعلام خواهیم نمود .

شرایط و نحوه ارسال مطلب را در آدرس های ذیل میتوانید مشاهده نمائید

www.parsethylene.com

www.parsethylene-kish.com

از تمامی دوستان و افرادی در این فراخوان شرکت نمودند و برای مجموعه مقالاتی ارسال نمودن کمال تشکر را داریم.

 

11 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

لوله پلی اتیلن پارس اتیلن کیش

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

لوله پلی اتیلن، اتصالات پلی اتیلن، منهول پلی اتیلن، دستگاه جوش پلی اتیلن، لوله دوجداره، لوله کاروگیت، لوله اسپیرال، لوله زهکش، لوله پی وی سی، لوله PVC، لوله آبرسانی، لوله فاضلاب

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات