چرم امید(OMID LEATHER)

فروش انواع کیف چرم, کیف دوشی زنانه, کیف پول

نحوه نگهداری کالاهای چرمی

نحوه نگهداری و مصرف کالاهای چرمی :
دوام انواع چرم و محصولات چرمی بیش از هر محصولی به دلیل طبیعی بودن وابسته به شیوه مصرف و نگهداری آن است . توجه به نکات زیر باعث میشود کالای خود را سالها با کیفیت اولیه مصرف کنید .
- متوجه باشید که هربار کالای چرمی خود را با استفاده از دستمال تمیز میکنید ، مقداری از رنگ آنرا میزدایید این مطلب طبیعی است و بخشی از روند عادی کهنه شدن چرم میباشد . به همین دلیل توصیه میشود که از دستمال های گردگیری معمولی جهت تمیز کردن البسه چرمی خود استفاده نکنید زیرا عمل خروج رنگ از چرم را تسریع می بخشد.
- چرم هایی که بخوبی حفاظت سطحی نشوند مستعد لکه پذیری از آب یا سایر مایعات می باشند . بنابراین برای محصول چرمی که تازه خریده اید در صورت نیاز از مواد محافظت کننده مانند اسپری های ضد آب کننده استفاده کنید تا خطر لکه دار شدن سطحی به حداقل برسد .
- محصولات چرمی را در ساکهای پلاستیکی یا پوشش های یکبار مصرف برای مدت طولانی نگه ندارید در صورت نیاز به نگهداری لباس در چمدان آنرا بدون پوشش قرار دهید تا عبور و جریان هوا در آن صورت گیرد .
- همیشه لباس چرمی را در روی هنگر پهن آویزان کنید .
- از باز کننده کفش ( غالب ) به منظور جلوگیری از جمع شدن کفش و پوتین استفاده شود .
- کیف چرمی خود را با کاغذ باطله پرکنید تا شکل خود را از دست ندهد .
- محصولات چرمی در مقابل گذر دهی آب مقداری مقاومت دارند ( به سرعت البسه پارچه ای خیس نمیشود ) ولی ضد آب نیستند ، پس از خیس شدن چرم جلوگیری شود .
- چرم در صورت خیس شدن ممکن است تغییر رنگ دهد در این صورت آب اضافی را با استفاده از پارچه نرم نخی گرفته ، سپس اجازه دهید در هوای آزاد دور از نور مستقیم خورشید یا حرارت خشک شود تا به حالت اولیه برگردد پس از آن اندکی نرم کننده سطحی چرم استفاده شود تا انعطاف پذیری آن مجددا ایجاد شود در مورد دستکش قبل از خشک کردن کامل ، آنرا بدست کنید تا فرم دست را پیدا کند .
نحوه اعمال صحیح واکس های روغنی مناسب البسه چرمی :
- قبل از اعمال واکس لباس مورد نظر باید به مدت چند دقیقه گرم شود برای این منظور می توان لباس را در برابر جریان هوای نیمه گرم مثلاً فن کوئل یا سشوار قرار داد .
- مقدار کمی واکس اعمال شود به گونه ای که واکس اضافی روی سطح چرم بیش از حد لازم نماند دقت فرمایید از مصرف واکس بیش از حد معمول جداً خودداری شود ، استفاده بیش از حد روغن و واکس منجر به مسدود شدن حفرات سطحی چرم و جلوگیری ازبهینه عمل کردن خصلت تنفسی چرم ( ورود هوا و خروج بخار آب )وهمچنین سفیدک زدن چرم میشود .
- لباس مذکور پس از اعمال واکس مجدداً در برابر هوای نیمه گرم قرار گیرد .
- در نهایت کل سطح البسه به وسیله برس یا پارچه نخی تمیز و بسیار نرم پولیش شود .
- در صورت سفیدک زدن سطح البسه پس از واکس ابتدا پارچه نخی تمیزی روی لباس چرمی پهن نموده و سپس کمترین درجه حرارت ممکن لباس مورد نظر را اتو نمایید از ثابت نگه داشتن اتو خشک سطح چرم جداً خودداری کنید .
- اتو بخار جهت البسه چرمی مناسب نمی باشد . از اتو کردن البسه جیر و شرلینگ خودداری نمائید .
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

چرم امید(OMID LEATHER)

ارومیه

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

فروش انواع کیف چرم، کیف دوشی زنانه، کیف پول ، کیف اداری مردانه، جا موبایلی، کمر بند، جاکلیدی، کیف مدارک

نوع مالکیت:

تعاونی

دسته‌بندی محصولات