گروه شرکت های فراسو - فروشگاه اینترنتی مای لاوان - www.My...

کیبورد, ماوس, تبلت

محصولات وطنی را جدی بگیریم!

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

ظاهراً رکود اقتصادی برای کاربران چندان هم بد نبوده، چرا که از آن زمان بازار نمایشگرهای بزرگ خانگی رونق بیشتری گرفته و قیمت انواع نمایشگر LCD با کاهشی قابل توجه، کاربران بیشتری را به خرید مشتاق کرده است . اما در این میان نکته ای که چند سالی است در بازار جلب توجه می کند حضور چند برند وطنی در میان مجموعه تولیدکنندگان این نمایشگرهاست. در آغاز ورود تولیدکنندگان داخلی به این بازار، بسیاری از کارشناسان، چندان به موفقیت آنها امیدوار نبودند، اما با گذشت زمان مشخص شد که این محصولات موفق شدند تا با توجه به قیمت و کیفیت مناسب، در کنار پشتیبانی خوب، کاربران زیادی را جذب کنند.
با توجه به تولید این محصولات در داخل، قیمت مناسب این محصولات کاملاً منطقی است و به هیچ عنوان مترادف با کیفیت کمتر آنها در قیاس با محصولات گران قیمت بازار نیست.
از طرف دیگر پشتیبانی این محصولات در بسیاری از موارد از برخی برندهای خارجی نیز مناسب تر است، چرا که بخشی از کاربران به خاطر پرداخت مبلغی کمتر اقدام به خرید محصولات خارجی بدون ضمانت یا با ضمانت غیر معتبر می کنند که مشکلات متعددی را نیز برایشان به وجود می آورد. در مجموع از هر منظری بخواهیم به این مساله نگاه کنیم، حضور محصولات وطنی برای مصرف کننده ایرانی در این بازار بسیار خوشایندتر است...
یکی از این شرکت ها فراسو است که سابقه نسبتاً خوبی در تولید محصولات در حوزه لوازم جانبی رایانه داشته است و به تازگی حضور در این عرصه را تجربه می کند، ضمن اینکه در سابقه این شرکت حضوری نسبتاً موفق در زمینه تولید نمایشگر کامپیوتر نیز به چشم می خورد. این شرکت با اعتباری که در زمینه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در میان مصرف کننده ایرانی کسب نموده پا به عرصه تولید تلویزیون LCD خانگی گذاشته است.

عرضه محصولات جدید که ترکیبی از چند قابلیت و توانایی هستند، در بازار طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است، زیرا مصرف کننده با صرف هزینه ای کمتر می تواند چندین محصول را در یک محصول تجربه کند، علاوه بر آن اشغال فضای کمتر به وسیله یک محصول چند کاره از دیگر مزایای این انتخاب برای زندگی آپارتمان نشینی امروزی است.
چند وقتی است که بالاخره تصاویر شبکه های تلویزیونی نیز بر امواج دیجیتال سوار شده اند تا کاربران بتوانند لذت تماشای با کیفیت تصاویر تلویزیونی را تجربه کنند. این امر سبب رونق بازار گیرنده های دیجیتال نیز در این چند ماه اخیر شده است. اما محصول جدید فراسو نیازی به گیرنده خارجی ندارد، چرا که برای آن هر دو نوع گیرنده آنالوگ و دیجیتال (DVB-T) داخلی در نظر گرفته شده است و به راحتی می توان از تماشای تصاویر به صورت دیجیتال بر روی آن لذت برد.
در نتیجه انتخاب محصولی که هم یک تلویزیون، هم یک مانیتور رایانه و علاوه بر اینها دارای گیرنده دیجیتال داخلی است و می تواند فایل های روی حافظه فلش دیسک را اجرا کند، به نظر منطقی می رسد، حال شما امکان ضبط برنامه های تلویزیونی را نیز به آن اضافه کنید!
شاید یکی از حسن های انتخاب تلویزیون فراسو علاوه بر گارانتی و خدمات پس از فروش، را بتوان قیمت مناسب آن دانست.
ورود به بازاری که قیمت محصولات مشابه به نسبت درآمد خانواده بالا بوده و عدم تولید داخلی تاکنون سبب شده است که مصرف کننده ایرانی بر خلاف بازارهای خارجی - به دلیل وجود بازار آزاد و وجود برندهای متنوع، مصرف کننده خارجی با انتخاب رنج وسیعی از قیمت وتنوع کالا روبرو است و امکان انتخاب بر حسب بودجه خود را دارد، چیزی که امید است با نورسیده محصول فراسو این تغییر در بازار داخلی ایجاد شود – حق انتخاب محدود و سختی داشته باشد.
قیمت محصولات جدید فراسو طبق جدول ذیل اعلام شده است که در قیاس با محصولات مشابه در بازار یکی از خوش قیمت ها به حساب می آید. فراسو برای این محصولات، یکسال ضمانت نیز در نظر گرفته است که به نظر می رسد به خدمات پس از فروش و پشتیبانی این محصولات می توان امیدوار بود و با اطمینان اقدام به خرید کرد! ضمن اینکه برای خریداران تهرانی ، حمل و نصب تلویزیون های 40 و 46 اینچ به صورت رایگان انجام خواهد شد.
ساختار و کیفیت تصویر این محصولات در سطح مطلوبی قرار دارند و در هر زاویه ای می توان تصویر را به خوبی بر روی آنها تماشا کرد. کاربر می تواند تصاویر را بر روی مدل 46 اینچی به صورت افقی و عمودی در زاویه 178 درجه به خوبی ببیند.
فراسو برای این محصول ورودی های متنوع و نسبتاً کافی در نظر گرفته است. با وجود سه ورودی HDMI، یک ست ورودی Composite، یک ورودی VGA و یک درگاه ورودی USB به نظر نمی رسد مشکلی در این بخش برای کاربر به وجود آید. ضمن این که این دستگاه قابلیت پخش تصاویر، موسیقی و ویدئوهای ذخیره شده بر روی حافظه های فلش از طریق درگاه USB را نیز دارد.

 

13 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گروه شرکت های فراسو - فروشگاه اینترنتی مای لاوان - www.My...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

کیبورد، ماوس، تبلت، نوت بوک و لپ تاپ، گیرنده دیجیتال، آی پی تی وی، هدست، گیم، فرمان بازی، گیم پد، مانیتور، تلویزیون، مودم، فلش، فراسو، اکرون، تنب، کوردیا، یوکر، لاوان، مای لاوان، هاب، کارت ریدر، سوئیچ، ای دی اس ال، نرم افزار، سخت افزار ، خدمات کامپیوتری ، پرینتر ، اسکنر ، اورجینال ، ال سی دی ، تلویزیون ، پروژکتور ، اداری ، سایت، فروش اینترنتی، فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه ، فروشگاه آنلاین، Lavan، MyLavan، MyLavan.com، www.MyLavan.com

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات