گالری اسپیناس

کاشی بین کابینتی, تایل بین کابینتی, بین کابینتی

کاشی ها چگونه کاشی قدیمی را از رو میبرند

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

کاشی قدیمی این فراورده تهیه شده از خاک رس و سفال‌گونه تا چندی پیش قهرمان بلامنازع دیوارپوشی خانه ها و محل کار بود.

آنچه که کاشی در دیوارپوشی به عهده داشت به خاطر حالت نسبتا جلادارش جز جلوگیری از نفوذ مایعات به دیوار و پاک شدن لکه ها تا حدودی زیبایی و کمک به دکوراسیون بود .

با ظهور پدیده ی کاشی نوین که یک ماده ی مسطح برای پوشاندن دیوار است و طرح ورنگ وجنس های مختلفی دارد به دلایل مهم و زیادی برتری واضحی بر کاشی قدیمی دارد و به همین دلیل در روندی که آغاز شده است رفته رفته به صورت کامل جای کاشی قدیمی را خواهد گرفت.

معایب کاشی های قدیمی

یکم : در ساخت کاشی های با ساختارخاک رس همیشه احتمال تاب داشتن کاشی،رنگ پریدگی،لب پر شدن،تفاوت در بین پرده های رنگی کاشی و نصب یکسان از مشکلات بالقوه آنها محصسوب می شده است.

دوم : در برخی از انوع کاشی  قدیمی احتمال جذب آب و نفوذ آن وجود دارد این در حالی است که یکی از وظایف کاشی جلوگیری از نفوذ رطوبت به دیوار است.

سوم : کاشی های قدیمی به دلیل نوع جنسشان در مقابل ضربه بسیار آسیب پذیرند و هم در مرحله نصب و جابه جایی و هم بعد از نصب ممکن است در اثر ضربه دچار شکستگی و تخریب شود.

چهارم : با وجود جلای نسبی که در سطح کاشی خاک رس موجود است باز هم شاهد آنیم که لکه هایی مخصوصا لکه ی غذای روغنی به سختی از سطح آن پاک میشود.

پنجم : با وجود گسترش نسبی این صنعت بازهم از دایره ی تنوعی وسیعی برخوردارنیست و کم شدن جلا و رنگ پریدگی در اثر گذشت زمان هم یکی از محتملات کاشی خاک رس است.

هفتم :دو ریزی زمان نصب و گاه دقیق در نیامدن پوشش دیوار از دیگر ایرادهای کاشی قدیمی محسوب میشود

کاشی قدیمیمزایای کاشی بین کابینتی مدرن

زیبایی خیره کننده اولین معیارانتخاب نسل جدید کاشی های لوکس و مدرن است. تایل های لوکس به قدری جذاب هستند که به محض ورود شخص به محیط کارشده آنها را مجذوب جلوه خودشان میکنند.

نظافت و شستشوی آسان کاشی های جدید که تایل نیز نامیده می شوند از دیگر مواردی است که برتری را نسبت به کاشی های سنتی برای خود رقم می زند. به راحتی می توانیم با یک پارچه نم و یا حتی با اسکاج و ابر و آب آنها را بشوریم.

مقاومت در برابر حرارت و ضربات غیر عمدی و همچنین استحکام در برابر آب از دیگر ویژگی هایی است که این مدل های کاشی های لوکس برای خود رقم زده اند.

تنوع در طرح و رنگ شاخص ترین ویژگی کاشی های جدید و تایل ها نسبت به کاشی های سنتی می باشند. تنوع بیش از هزار مدل رنگ و طرح های با ساختار های متفاوت همچون تایل آلومینیومی،تایل استیل،تایل شیشه ای،تایل میکس،تایل چوب،تایل صدفی،تایل آیینه ای،تایل برنجی،تایل مسی،تایل سنگی و مواردی از این دست.

یکی دیگر از نکات مهم کاشی های نوین عمر بالا و با کیفیت آن هاست.تایل های لوکس به دلیل کیفیت بالای خود رنگ پریدگی و جلای خود را از دست نمی دهند و همیشه مثل روز اول خود نمایش داده خواهند شد.

کارکرد کاشی لوکس و جدید در انواع سرویس های بهداشتی ، لابی های هتل ها ،آسانسورها، بین کابینت آشپزخانه ها ، پشت تی وی ها،فضاهای اداری و مغازه ها و تمام مکان هایی که نیاز لوکس بودن و مدرن بودن را احساس می کنند می باشد.

وجالب ترین وجه کاشی های لوکس این است که آنها دارای خاصیت عایق بودن حرارت و صوت هستند واین مورد در زمینه انرژی و جز آن با توجه به آلودگی صوتی موجود در کلانشهرها میتواند به بهینه بودن این دیوارپوش ها کمک اساسی میکند.

جهت مشاهده جدیدترین تایل های بین کابینتی به گالری اسپیناس مراجعه کنید

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گالری اسپیناس

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

کاشی بین کابینتی، تایل بین کابینتی، بین کابینتی، تایل آلومینیومی، تایل استیل، تایل شیشه ای، تایل میکس، تایل چوبی، تایل مسی، تایل لوکس، کاشی لوکس، تایل صدفی

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات