کنترل گستر (مرکز فروش و نصب دربهای اتوماتیک)

مرکز پخش درب های اتوماتیک, نصب و راه اندازی دربهای اتوماتیک, جکهای ریموتی پارکینگی

دوربين مدار بسته

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
....جور ديگر بايد ديد

 

امنيت و آرامش از برجسته ترين عوامل پيشرفت جامعه است زيرا در سايه امنيت افراد يك جامعه بدون دغدغه هاي آزار دهنده فكر  و ذهن  به پيشرفت , توسعه , توليد و كارايي بهتر در زمينه هاي مختلف مي انديشند و در نهايت پك جامعه به پيشرفت و كمال ميرسد .

امروزه در جوامع پيشرفته دنيا توجه خاصي به مقوله امنيت ميشود و به همين دليل استفاده از تجهيزات و سيستمهاي حفاظتي و نظارت تصويري  به يك ضرورت تبديل شده است به گونه اي كه در طراحي اوليه و مهندسي ساختمانهاي مسكوني - اداري - تجاري و كارخانجات و... جهت استفاده از اينگونه تجهيزات محاسبات خاصي انجام ميپذيرد .

جدا از عملكرد امنيتي سيستمهاي مدار بسته   اين تجهيزات در موارد ديگر نيز به ياري ما آمده است .

يكي از اين موارد كه به ياري صاحبان مشاغل -  مديران كاخانجات و ادارت  آمده نظارت بر عملكرد زير مجموعه كاري خويش است به طوري كه ميتوانند به صورت غير مستقيم از دفتر كار خود و يا حتي از راه دور بر امور مجموعه تحت مديريت خود نظارت كنند .

ضبط تصاوير دوربين مدار بسته نيز در بسياري از موارد به ياري فروشندگان و صاحبان مشاغل آمده و مانند حافظه اي قوي عمل ميكند و با بازبيني اين تصاوير موارد گوناگون در پرداختها و دريافتها از قبيل وجوه نقدي - اسناد و اجناس و... را بررسي ميكنند .

بطور مثال ميتوانند با بازبيني تصاوير به اشتباه در تحويل كالا پي ببرند

و يا چنانچه شبه اي در پرداخت نقدي و يا چك به شخصي داشتند  تصاوير ضبط شده به كمك ايشان مي آيد

و خيلي موارد ديگر كه شايد براي ما نيز اتفاق افتاده باشد .

با بررسي ابعاد گوناگون اين موضوع به اين نتيجه خواهيد رسيد كه  با يك هزينه اوليه جهت تجهيز سيستمهاي امنيتي و نظارتي ميتوان از ضرر و زياني كه شايد چندين برابر مبلغ اين تجهيزات باشد  جلوگيري كرد .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

کنترل گستر (مرکز فروش و نصب دربهای اتوماتیک)

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

مرکز پخش درب های اتوماتیک، نصب و راه اندازی دربهای اتوماتیک، جکهای ریموتی پارکینگی، دزدگیر اماکن، آیفونهای تصویری رنگی، مشاوره طراحی و اجرای سیستم برق ساختمان، نصب کرکره های برقی، کرکره پلی کربنات شفاف، آرامبند و قفل برقی سیزا، فروش جکهای بازویی، جکهای ریموتی faac، درب اتوماتیک faacایتالیا، calypso v2 - king گینگ، beta آلمان sommer ، simaran سیماران، cisa aldo الکتروپیک

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 5 هفته قبل