سازه های بادی شادی گستر تبریز shadigostaretabriz 8138

قصر بادی و حفاظ های شرکت واحد, جامپی بامپی و بانجی ترامپولین, تشک سقوط حلال احمر

دستگاهای شهر بازی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

بسیاری از خانواده ها با آغاز تعطیلات تابستانی و دوره سه ماهه فراغت، برنامه های مختلف و متنوعی را برای فرزندان خود تدارک می بینند که بخشی از این اوقات در شهرهای بازی سپری می شود.

شاید کمتر خانواده ای باشد که به بازیگاه نرفته و در کنار فرزند خود از چندین وسیله بازی آن بهره نبرده باشد.

جذابیت، هیجان و لذت استفاده از برخی وسایل بازی بقدری دلچسب است که این روزها دیگر بازیها محدود به بچه ها نمی شود، بلکه لذت مشارکت در تفریح فرزندان از یکسو و بیداری کودک درون بزرگترها نیز از دیگر سوی، پدر و مادرها را به بازیگاهها کشانده تا لحظاتی را به خوشی و شادی بگذرانند.

خانواده ها بدور از دغدغه های زندگی و با احساس آرامش، شادی و ˈاعتمادیˈ که به شهرهای بازی دارند، بخشی از بهترین لحظات خود را در کنار نونهالان و فرزندانشان در این محیط ها تجربه می کنند و به یقین این ˈاعتمادˈ، سرمایه ای برای مالکان اماکن عمومی می باشد که باید با ارتقای سطح کیفی، ایمنی و استانداردسازی وسایل بازی، آن را پاس بدارند. 

متولیان نظارت بر استانداردسازی وسایل بازی نیز باید وظیفه خود را بدرستی انجام دهند تا یک کوتاهی، لحظات شیرین خانواده ای، خدای ناکرده با حادثه ای به تلخی نگراید.

شاید جذابیت بازی های هیجان زا و نشاط آور، دقت و حصول اطمینان از ایمنی وسایل بازی را به فراموشخانه ذهن آدمی سپرده و تنها فریاد و هورا را جایگزین دقت نظر کند، ولی با غفلت از استاندارد سازی، هر یک از این وسایل بازی به ویژه آنهایی که هیجانی همراه با ترسی شیرین را به آدمی القا می کنند، می تواند این ارابه های آهنین را به کجاوه های مرگ تبدیل کند.

حوادث و تجربه های تلخی که طی سالهای گذشته و هر از چند گاهی در گوشه و کنار کشور در ارتباط با وسایل بازی رخ می دهد، بسیاری از خانواده ها را در این خصوص نگران ساخته و این سووال اساسی را در ذهن آنها ایجاد می کند که ˈ بازیگاههای شهر ما چقدر استاندارد استˈ؟ 

از اینرو استانداردسازی، گواهی ایمنی، بیمه مسوولیت، چگونگی کنترل کیفی وسایل بازی همگی از سوالاتی است که استفاده کنندگان از این وسائل، علاقه مند به دانستن و شنیدن پاسخ آن هستند.

یکی از مادان می گفت : دستگاههای این شهر بازی به تازگی نصب شده اند و به نظر می رسد دارای استاندارد لازم باشند، به همین خاطر فرزندم را بیشتر به اینجا می آورم.

برخی افرادمعتقدند که وسایل بازی بیشتر بوستان ها قدیمی شده اند و از شکل ظاهری آن می توان به فرسودگی دستگاههای آن پی برد و لذا استفاده از آنها به صلاح نیست.

باید به یاد داشت که شیرین ترین لحظات ما در کنار فرزندان و هنگام بازی بچه ها رقم می خورد و تنها توقع ما از مسوولان این اماکن تفریحی، دقت در سالم بودن دستگاهها می باشد.
 با وجود اینکه تمامی دستگاههای تازه خریداری شده سالم هستند ولی داشتن گواهی استاندارد اجباری ضروری می باشد. زیرا استفاده از وسایلی چون کشتی صبا، تاب زنجیری، رنجر، بشقاب پرنده و سفینه بخاطر برخی مخاطرات باید دارای تاییدیه استاندارد و بیمه نامه باشد.

***ایمنی اولین شرط استفاده از وسایل بازی و اداره کل استاندارد نیز در این خصوص مسوول می باشد.***


باید خاطرنشان کرد که : داشتن استاندارد اولین شرط استفاده از این وسایل تفریحی است و علاوه بر آن بهره برداران باید دارای بیمه مسوولیت حرفه ای باشند تا درصورت بروز حوادث پیش بینی نشده بتوانند جبران خسارت کنند. و دستگاههای ناظر باید هرگونه مجوز بهره برداری را منوط به استاندارد اجباری و بیمه مسوولیت کنند. 
باید جوش، اتصالات، کیفیت کار، عمر مفید، ایمنی الکتریکی و فیزیکی دستگاهها به طور مرتب و در دوره های زمانی کوتاه و میان مدت کنترل و بازرسی شود. تمامی وسایل بازی در بوستانها، شهرهای بازی و بازیگاهها مشمول استاندارد اجباری هستند.  برخی از شهربازی ها به دلیل نداشتن ایمنی لازم توسط کارشناسان استاندارد پلمپ می شوند تا برای دریافت تاییدیه ایمنی استاندارد اقدام کنند. 

بنابراین شهروندان با آسایش و اطمینان خاطر می توانند از وسایل شهربازی ها استفاده کنند چرا که همه وسیله های فعال در این مکان ها دارای پروانه بازرسی و از گواهی ایمنی برخوردار هستند. ممکن است در یک شهر بازی چند دستگاه فعال باشند که همگی دارای پروانه بازرسی و استاندارد هستند و برخی نیز غیرفعال که غیراستاندارد، فاقد پروانه بازرسی و غیرقابل استفاده می باشند. 

شهروندان  در صورت مشاهده هرگونه نقص یا مشکل در وسایل شهربازی ها مراتب را در سامانه استاندارد سازی وسایل تفریحی به نشانی isad.isiri.org.ir گزارش کنند. در فصول تابستان استفاده از وسایل شهربازی ها در بوستان ها و اماکن تفریحی افزایش می یابد به همین دلیل نظارت بر ایمنی و استاندارد وسایل موجود در این محل ها با جدیت بیشتری دنبال می شود. هدف استاندارد تامین ایمنی و سلامت مردم است، بنابراین با هر چیزی که این دو را مورد تهدید قرار دهد، مقابله و برخورد می شود. وسایل بازی از قبیل چرخ و فلک ها، ماشین برقی، وسایل بادی نیازمند دریافت تاییدیه استاندارد اجباری هستند. 
خوشبختانه با دقت بهره برداران و رعایت استانداردها در بازیگاهها و همچنین رعایت نکات ایمنی توسط استفاده کنندگان آن، حوادث بسیار کمی رخ داده و اگر هم احساس شود یک مجموعه تفریحی فرسوده شده، در خصوص تعطیلی آن اقدام شده است.

در پایان باید خاطرنشان شد که:

***بازیگاهها مشمول استاندارد اجباری هستند و در صورت تخطی از قوانین با متخلفان برخورد قانونی می شود***

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

سازه های بادی شادی گستر تبریز shadigostaretabriz 8138

تبریز

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

قصر بادی و حفاظ های شرکت واحد، جامپی بامپی و بانجی ترامپولین، تشک سقوط حلال احمر، سرسره بادی قلعه بادی قصر بادی، تشک نجات نظامی و ارتشی ، سقوط از ارتفاع و سقوط ازاد پارکوربازان، تشکهای بیمارستان و خدمات کاور و کمپ، سالن بادی سوله بادی وپله استراری، بپر بپر یا فنر جامپی بامپی و ترمپلین، چادر هلال اهمر کمپهای بادی و فلزی، استخر های بادی استخرهای باغها ، بالن و پله فرارفرودگاه، چادر سحرایی و ارتشی، تسک نجات اتش نشانی، چادر بادی و عشایری، بالون های تبلیغاتی و عروسکهای تبلیغاتی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 4 هفته قبل