وایمند تجارت شمال / پروفیل شیاردار/ پروفیل مهندسی / پروفی...

پروفیل آلومینیوم, پروفیل الومینیوم, تولید فریم آلومینیومی

طراحی نقشه ی سازه با پروفیل شیاردار (پروفیل مهندسی)

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

بسیاری از مشتریان محترم وایمند پروفیل شیاردار (پروفیل مهندسی) را به منظور ساخت یک سازه برای امور شخصیِ خود مانند میزِ کار، اتاقک عکس برداری و... تهیه می کنند و در بسیاری موارد با استفاده از این مدل پروفیل آلومیینومی آشنا نبوده و تخصصِ دیگری دارند. در بسیاری موارد تنها یک ایده در ذهن خود دارند که ما در وایمند برای رفاه حال این مشتریان محترم طرح سازه ی آن ها را با استفاده از نرم افزار تهیه و پس از تاییدِ این عزیزان می سازیم. برش پروفیل، تهیه ی اتصالات، MDF، پلکسی و سایر موارد بر عهده ی ما می باشد.

اگر تنها یک عکس و یا یک نقشه ی دستی از ایده ی خود دارید آن را با ما در میان بگذارید و در مدتی کوتاه سازه ی مورد نظر خود را با بهترین قیمت تحویل بگیرید.

برای مشاوره ی رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی 66389713-021 تماس بگیرید و یا به آی دی تلگرام ما @salevymand پیام بفرستید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

وایمند تجارت شمال / پروفیل شیاردار/ پروفیل مهندسی / پروفی...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پروفیل آلومینیوم، پروفیل الومینیوم، تولید فریم آلومینیومی، پروفیل شیاردار، درپوش پروفیل ، طراحی و ساخت فریم، پروفیل شیاردار مهندسی، پروفیل آلومینیومی، تولید پروفیل آلومینیومی، پروفیل مهندسی، اتصالات پروفیل شیاردار، مهره تی و پبچ تی ، نبشی دیواره دار، پروفیل شیاردار(مهندسی) و مهره تخت و لولای کروماته، مهره M8، نبشی مخفی و دستگیره ثابت

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 3 هفته قبل