گوهر پلاستیک شهریار - دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف

دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف, دستگاه تولید لیوان یکبار مصرف, دستگاه وکیوم فرمینگ ظروف یکبار مصرف

شکل‌دهی حرارتی (ترموفرمینگ)

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

شکل‌دهی حرارتی (ترموفرمینگ) به انگلیسی (Thermoforming): یک فرایند تولید است که در آن ابتدا به یک ورق پلاستیکی حرارت داده می‌شود تا به شکل انعطاف‌پذیر درآید. این حرارت آن‌قدر زیاد نیست که پلاستیک را ذوب کند. عمل ترموفرمینگ معمولاً با استفاده از المنت های حرارتی در یک یا دو طرف ورق پلاستیکی و با فاصله ای معین از آن انجام می‌شود. با توجه به جنس پلاستیک و ضخامت ورق، میزان گرمادهی می‌بایست کاملاً مشخص و تنظیم‌شده باشد. پس از گرم کردن ورق، با استفاده از قالب‌های مناسب، آن را به اشکال گوناگون ظروف یکبار مصرف مانند لیوان یکبار مصرف ، بشقاب یکبار مصرف ، سینی نشاء و... شکل می‌دهند. به دلیل دمای کم قالب و هم‌چنین پایین بودن فشار اعمال شده، قالب های مورد استفاده در این روش از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می‌باشند. جنس تیغ قالب از نوع spk (اسپیکا) مرغوب میباشد و داخل قالب تویی در نظر گرفته شده از جنس آلومینیوم میباشد . پس از شکل‌گیری، ظرف مورد نظر  از قالب خارج شده و ضایعات آن جدا می‌شود تا به شکل محصول نهایی درآید. ضایعات حاصل معمولاً آسیاب شده و در یک دستگاه گرانول ساز بازیافت می‌شوند و دوباره برای ساختن ورق پلاستیکی به کار گرفته می‌شوند روش شکل‌دهی حرارتی با مقادیر تولید سالیانه‌ی بالا در حین داشتن هزینه‌ی اندک، نسبت به سایر روش‌های شکل‌دهی پلاستیک مانند تزریق پلاستیک، بسیار اقتصادی و کارآمد است.

در رایج ترین روش شکل‌دهی حرارتی (ترموفرمینگ) از رول‌های پلاستیک یا دستگاه اکستروژن (اکسترودر) در داخل فرایند استفاده می‌شود به طوری که ورقه‌ی پلاستیکی پس از خارج شدن از دستگاه اکستروژن (اکسترودر) از یک کوره عبور می‌کند تا حرارت لازم را دریافت کند. پس از آن ورق پلاستیکی شکل‌دهی می‌شود.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گوهر پلاستیک شهریار - دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف، دستگاه تولید لیوان یکبار مصرف، دستگاه وکیوم فرمینگ ظروف یکبار مصرف، ساخت انواع قالب ، ماشین آلات یکبار مصرف pp، ماشین آلات تولید ظروف یکبار مصرف ps، تجهیزات تولید ظروف یکبار مصرف، ستگاه پرس تولید ظروف یکبار مصرف، خط تولید ظروف یکبار مصرف، دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات