تیک تولید کننده سینی نردبان کابل گالوانیزه لوله برق

سینی کابل برق, نردبان کابل لدری, لوله گالوانیزه گرم برق

اطلاعیه

نوسانات خرید سیمان و فولاد از بورس

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

کنترل نوسانات بازار با خرید سیمان و فولاد از بورس برای طرح های نهضت ملی مسکن.
مهدی کرباسیان، عضو اتحادیه مشاوران املاک گفت: دولت اقدام خوبی را در خصوص تامین مصالح ساختمانی در طرح نهضت ملی مسکن آغاز کرده است که اگر بتواند از طریق این برنامه، قیمت ساخت را کنترل کند ممکن است نوسانات بازار مسکن در فصل جابه‌جایی ، نیز محدود شود.

براساس تبصره های قانون جهش تولید مسکن به صندوق ملی مسکن اجازه داده شده است تا نسبت به خرید سیمان و فولاد از طریق بورس کالا یا سایر طرق مصوب در شورای عالی مسکن اقدام کند .

در این راستا سال گذشته صندوق ملی مسکن با خرید اولین محموله 90 هزار تنی فولاد از ذوب آهن اصفهان، نهضت خرید مصالح ساختمانی در پروژه های نهضت ملی مسکن را آغاز کرد.
رئیس هیات عامل صندوق ملی مسکن در این باره گفته هزینه خرید این میزان فولاد 20 هزار میلیارد ریال و از محل منابع این صندوق بوده است .

محمدرضا اسماعیلی تصریح کرده است : با اجرای این برنامه، علاوه بر افزایش سرعت ساخت و ساز، با حذف واسطه ها، مصالح با قیمت ارزان تر به دست سازندگان مسکن حمایتی می رسد.

وی با اشاره به تاکید قانون جهش تولید مسکن و مصوبات شورای عالی مسکن بر پوشش خطرپذیری ساخت مسکن، اقدام صندوق ملی مسکن در خرید فولاد از طریق بورس را در راستای تثبیت و پیش بینی پذیر کردن قیمت مصالح ساختمانی برشمرد و تاکید کرد در ادامه حمایت های این صندوق از سازندگان مسکن، پس از اجرایی شدن خرید فولاد در سال گذشته، امسال خرید سیمان به منظور تزریق به پروژه های مسکن کشور در برنامه صندوق ملی مسکن قرار دارد.

5 هفته قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

تیک تولید کننده سینی نردبان کابل گالوانیزه لوله برق

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

سینی کابل برق، نردبان کابل لدری، لوله گالوانیزه گرم برق، گلند کابل ، لوله خرطومی فلکسی، جعبه تقسیم، پریز کف خواب دفنی، ترانکینگ، هدبوشینگ لوله برق، بست اسپیت، بست چنگالی، سی چنل، قوطی کلید پریز فلزی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 2 روز پیش