تیک تولید کننده سینی نردبان کابل گالوانیزه لوله برق

سینی کابل برق, نردبان کابل لدری, لوله گالوانیزه گرم برق

اطلاعیه

اعمال محدودیت چین بر صادرات محصولات گالیوم و ژرمانیوم

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

آیا محدودیت‌های بیشتری در راه است؟

چین اخیرا اعلام کرده است که از اول آگوست 2024 محدودیت‌هایی بر صادرات محصولات گالیوم و ژرمانیوم وضع خواهد کرد. از گالیوم در تولید رادار و دستگاه‌های ارتباط رادیویی، ماهواره‌ها و LEDها استفاده می‌شود و از ژرمانیوم در تولید چیپ‌های سرعت بالای کامپیوتری، پلاستیک‌ها، وسایل دید در شب نظامی و سنسورهای عکاسی ماهواره‌ای استفاده می‌شود. چین یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این عناصر است.

این محدودیت می‌تواند بر صنایع مختلفی چون تولید نیمه رساناها و خودروهای برقی تاثیر منفی بگذارد و موجب شده است شرکت‌ها در سراسر جهان اقدام به ذخیره مواد موردنیاز خود تا پیش از رسیدن اول آگوست کنند. اما نگرانی اصلی این است که این محدودیت‌ها، ابتدای دور جدیدی از جنگ تجاری-فناوری چین و ایالات متحده باشد و قدم بعدی چین، محدودیت صادرات عناصری چون لیتیوم و فلزات کمیاب باشد. از آنجا که چین، بخش زیادی از تولید و فراوری این مواد را کنترل می‌کند و تولیدکننده بزرگ محصولاتی چون باتری است، اعمال محدودیت‌های بیشتر می‌تواند خسارات عظیمی به صنایع مختلف جهان مخصوصا صنعت خودرو وارد کند.

5 ماه قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

تیک تولید کننده سینی نردبان کابل گالوانیزه لوله برق

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

سینی کابل برق، نردبان کابل لدری، لوله گالوانیزه گرم برق، گلند کابل ، لوله خرطومی فلکسی، جعبه تقسیم، پریز کف خواب دفنی، ترانکینگ، هدبوشینگ لوله برق، بست اسپیت، بست چنگالی، سی چنل، قوطی کلید پریز فلزی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 24 ساعت پیش