تیک تولید کننده سینی نردبان کابل گالوانیزه لوله برق

سینی کابل برق, نردبان کابل لدری, لوله گالوانیزه گرم برق

اطلاعیه

70 درصد ریزش قیمت ورق گالوانیزه اسفند 401

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ قرار بود ۳۸۶ هزار و ۴۳۰ تن محصول فولادی شامل انواع ورق های رنگی گالوانیزه شده G ورق گالوانیزه گرم HR قلع اندود و سرد ماشین آلات عرضه شود. اما نتیجه این میزان تقاضا فقط یک درصد محصولات ریزش داشتند و به مقدار ۳۸۲ هزار و ۳۴۰ تن محصول فولادی عرضه شده و به میزان ۴۲۴ هزار و ۴۲۰ تن روبه‌رو گردید.
گفتنی است :
 ورق سرد خودرو که هفته قبل فقط ۳۰۰ تن عرضه شده بود. در عرضه امروز افزایش قابل ملاحظه ای داشت و به میزان ۳۸ هزار تن به قیمت پایه ۳۶۶ هزار و ۵۵۷ ریالی داد و ستد شد. این سهم ۱۶ درصد افزایش قیمت نسبت به نرخ پایه قبلی داشت و معدل نرخ فروش ۴۲۵ هزار و ۴۳۵ ریال ثبت و به طور کامل بسته شد.
در این میان تمام محصولات عرضه شده امروز به طور کامل با قیمت پایه ای فروش رفتند. اما تنها محصولی که تا ۸۰ درصد ریزش عرضه داشت ورق گالوانیزه G عرضه شده توسط کمپانی فولاد مبارکه بود. که به مقدار هزار تن معامله شد و با حجم تقاضای ۸۵۰ تنی مواجه شد.
ورق گرم HR فولاد مبارکه نیز ۵۳/۴۳ درصد افزایش قیمت نسبت به قیمت پایه داشته و به قیمت میانگین فروش ۲۹۵ هزار ۲۵۹ ریال شد.

2 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

تیک تولید کننده سینی نردبان کابل گالوانیزه لوله برق

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

سینی کابل برق، نردبان کابل لدری، لوله گالوانیزه گرم برق، گلند کابل ، لوله خرطومی فلکسی، جعبه تقسیم، پریز کف خواب دفنی، ترانکینگ، هدبوشینگ لوله برق، بست اسپیت، بست چنگالی، سی چنل، قوطی کلید پریز فلزی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 2 روز پیش