تیک تولید کننده سینی نردبان کابل گالوانیزه لوله برق

سینی کابل برق, نردبان کابل لدری, لوله گالوانیزه گرم برق

اطلاعیه

آینده سیستم های تهویه مطبوع

برآوردها نشان میدهد، در حال حاضر، تهویه مطبوع و پنکه ها، در مجموع، حدود ده درصد مصرف جهانی برق را به خود اختصاص میدهند. پیشبینی میشود، رشد جمعیت از یک سو و پدیده گرمایش جهانی از سوی دیگر، تقاضا برای سرمایش در دهه های آینده را تا سر حد انفجار افزایش خواهد داد. با رشد استفاده از سیستمهای سرمایشی و تهویه مطبوع، مصرف انرژی نیز به شدت افزایش خواهد یافت.

آمار جهانی :

بر اساس آخرین برآوردهای آژانس بین المللی انرژی، در حال حاضر، نزدیک به دو میلیارد دستگاه تهویه مطبوع در سراسر جهان استفاده می شود. انتظار می رود این تعداد تا سال 2050 به 5.5 میلیارد افزایش یابد. چین و هند سهم عمدهای از این تقاضا را به خود اختصاص میدهند.

پیشبینی :

در آینده تعداد سیستمهای تهویه مطبوع ، بین سال های ۲۰۲۰ تا ۲۰۵۰ ، به یازده برابر در اندونزی و شش برابر در مکزیک و برزیل افزایش یابد. با این حال، تعداد واحدها در این کشورها، در مقایسه با واحدهایی که انتظار می رود در دو بازار چین و هند اضافه شوند، نسبتاً کم است. افزایش تقاضای انرژی ناشی از سیستمهای سرمایشی، یک چالش عظیم زیست محیطی را پیش از نیمه قرن حاضر به همراه دارد، مگر آنکه فناوری تهویه مطبوع به طور قابل توجهی کارآمدتر شود.

2 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

تیک تولید کننده سینی نردبان کابل گالوانیزه لوله برق

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

سینی کابل برق، نردبان کابل لدری، لوله گالوانیزه گرم برق، گلند کابل ، لوله خرطومی فلکسی، جعبه تقسیم، پریز کف خواب دفنی، ترانکینگ، هدبوشینگ لوله برق، بست اسپیت، بست چنگالی، سی چنل، قوطی کلید پریز فلزی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 14 ساعت پیش