تیک تولید کننده سینی نردبان کابل گالوانیزه لوله برق

سینی کابل برق, نردبان کابل لدری, لوله گالوانیزه گرم برق

اطلاعیه

مشخصات ورق های گالوانیزه با کیفیت

ورق گالوانیزه چیست؟
جهت شناخت با کاربردهای انواع ورق گالوانیزه ، اول باید به یکی از آسیب‌هایی اشاره کنیم که می‌تواند متوجه قطعات فولادی شود. این صدمه ، زنگ زدن یا اکسید شدن است. برای مقابله با این پدیده روش های متفاوتی با معایب و مزیای خاصی انجام می شود.
روی اندود کردن :
یکی از راه کارهایی که برای جلوگیری از زنگ زدگی تمام محصولات فولادی انجام می گیرد گالوانیزاسیون است. در حقیقت ورق های گالوانیزه یا آهنی همان ورق فولادی است که روکشی از روی بر سطح خارجیش قرار می گیرد. این نوع آبکاری باعث شده فولاد در مقابل خوردگی مصون بماند و در هر نوع شرایط آب و هوایی ماندگاری بیشتر داشته باشد. 
مشخصات ورق گالوانیزه خوب :
کاربرد ورق های گالوانیزه تقریبا در تمام صنایع دیده می شود. چرا که آنها از ویژگیهای خوبی برای پوشاند ترمیم و هدایت مایعات گاز و دیگر انتقالات را دارند. تولید آنها با هزینه کمی انجام می گیرد. نگهداری و تعمیرشان در مقایسه با فلزی مثل استیک کمتر است. امکان جوش دادن سریع قطعات به یکدیگر دارد. پاکیزه کردن سطح ورق ها به سادگی امکان پذیر است. با توجه به قیمت تمام شده آنها عمر طولانی در برای استفاده در تمام شهرها دارند. با کیفیت و درخشان هستند مطالعه و تست ورق های گالوانیزه به سادگی امکان پذیر است.

کاربرد فلز گالوانیزه :

انسجام وری گالوانیزه در مقابل زنگ خوردگی موجب می شود در بسیار از صنایع استفاده شود. برای ساخت کانال های تهویه ، کابینت ها، سبد کابل ، کانال های خنک کننده ، مخازن فلزی ، سی چنل ، تانکرها ، تجهیزات ساختمانی ، صنایع برق و الکترونیکی ، تابلو برق ، پارتیشن ، سینی نردبان کابل ها ، درب های کرکره ای ، سینی مشبک برای نیروگاه های بادی و خورشیدی هم استفاده می شود.تا قبل از سال های 90 میلادی فلز گالوانیزه کارایی زیادی در صنعت خودرو سازی نداشت و برای تولید ماشین از ورق های سیاه با پوشش رنگ پذیری استفاده می شد . ابتدا ماشین های ژاپنی با فریم گالوانیزه و گارانتی در مقابل زنگ زدن وارد بازار عرضه و تقاض شدند . آن روزها زمانی بود که تولیدکنندگان خودروها کاربدرن از ورق گالوانیزه را در دستور کارداشتند. این روزها تقریبا 75 درصد شاسی و بدنه ماشین ها از ورق گالوانیزه است.

2 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

تیک تولید کننده سینی نردبان کابل گالوانیزه لوله برق

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

سینی کابل برق، نردبان کابل لدری، لوله گالوانیزه گرم برق، گلند کابل ، لوله خرطومی فلکسی، جعبه تقسیم، پریز کف خواب دفنی، ترانکینگ، هدبوشینگ لوله برق، بست اسپیت، بست چنگالی، سی چنل، قوطی کلید پریز فلزی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 27 دقیقه پیش