تیک تولید کننده سینی نردبان کابل گالوانیزه لوله برق

سینی کابل برق, نردبان کابل لدری, لوله گالوانیزه گرم برق

اطلاعیه

افتتاح فاز جدید فلز گالوانیزه خصوص فولاد مبارکه در سال 1401

مدیر واحد گالوانیزه تولیدی فولاد مبارکه با اشاره به اینکه در ماه اردیبهشت سال آتی فاز جدید ورق‌ رنگی و گالوانیزه افتتاح می‌شود.
مذکر شدند : علم روز و تخصصی استاندارد را در خدمت تولید و ساخت ورق‌های با جرم پوشش پایین به خدمت گرفتیم.
علیرضا گندمکار با اشاره در تولد بهره‌برداری خطوط گالوانیزه، خاطر نشان کردند :
خط تولید فلز گالوانیزه شرکت فولاد مبارکی با همت مجموعه شامل قسمت های داخلی و پیمانکاران خارجی ، در سال ۱۳۷۹ راه‌اندازی شد و تولید فلز گالوانیزه در حالی انجام می شد که این نوع ورقها کمتر در ایران استفاده می شدند. اظهار داشتند دامنه و تنوع محصولات گالوانیزاسیون و روش های متفاوت مصرف کنندگان از توسعه قابل قبولی برخوردار است. بنیان تولید گالوانیزه ، پوشش دهی ورق‌های فولادی با عنصر روی می باشد. در فولاد مبارکه، ورق فولادی برای گالوانیزه کردن گرم در حوضچه‌ مذاب روی به روش غوطه‌ورسازی گرم به ورق گالوانیزه تبدیل می‌گردد. ورق ورودی به خط تولید ورق گالوانیزه به طور مستقیم از خطوط نورد سرد اعم از تاندم پنج قفسه‌ای و نورد دو قفسه‌ای ساختخ می‌شود. مدیر واحد گالوانیزه شرکت فولاد مبارکه با اشاره به اینکه ورق پس ازعبور از بخش شست و شوی و تنور آنیل به مقصد رسیدن به سیستم مکانیکی استاندارد و جهت آماده شدن برای گذاشتن پوشش روی در حوضچه مذاب روی قرار می گیرد.
به طور کلی محصولات خط گالوانیز گرم و سرد به دو روش انجام می شود :
۳۰ تا ۴۵ درصد محصول خط گالوانیزه برای فروش این در بازار داخلی و خارجی و بقیه به برای ادانه راندمان تولید به گونه ورق ورودی برای خط ورق رنگی ساخته می شود.

ایشان با ذکر به اینکه ظرفیت نام دار خط گالوانیزه و ورق رنگی بالغ بر ۲۵۰ هزار تن است فرمود :
در ۳ سال اول بهره‌ وری از این خط به ظرفیت اسمی تولید دست پیدا کردیم اما در سال‌های آتی و با در نظرگرفتن نیاز روزانه بازار عرضه تقاضا به ورقهای با ضخامت و عرض کمتر، به ۱۹۰ الی ۱۹۵ هزار تن رسیدیم

3 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

تیک تولید کننده سینی نردبان کابل گالوانیزه لوله برق

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

سینی کابل برق، نردبان کابل لدری، لوله گالوانیزه گرم برق، گلند کابل ، لوله خرطومی فلکسی، جعبه تقسیم، پریز کف خواب دفنی، ترانکینگ، هدبوشینگ لوله برق، بست اسپیت، بست چنگالی، سی چنل، قوطی کلید پریز فلزی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 18 ساعت پیش