تیک تولید کننده سینی نردبان کابل گالوانیزه لوله برق

سینی کابل برق, نردبان کابل لدری, لوله گالوانیزه گرم برق

اطلاعیه

توسعه باد فراساحل موبایل برای برنامه های میکرو 

یک شرکت نوپای نروژی به عنوان مشارکت با Odfjell Drilling سال گذشته با تمرکز بر توربین های بادی شناور برای محیط های سخت راه اندازی شد و توافق نامه جدید با Siemens Gamesa و Siemens Energy ، امضا کردند. این سیستم جدید برای نصب در راه اندازی بهتر تلفن همراه است. Odfjell Oceanwind در نظر دارد از فن آوری های این شرکت ها در توسعه مفهوم خود برای واحدهای بادی فراساحل سیار MOWU استفاده کند.

به گفته Odfjell Oceanwind :
در حال توسعه یک راه حل ایده آل برای شبکه های خرد است که برای مدت زمان مشخصی کوتاه مدت یا نیاز به برق دارند. واحدهای بادی متحرک ساحلی آن توربین های بادی شناور هستند که می توانند هر زمان که نیاز به انرژی تجدیدپذیر باشد از محلی به مکان دیگر منتقل شوند. این شرکت می گوید این تأسیسات برای تأمین نیرو در مناطق نفت و گاز که برای مدت محدودی نیاز به برق دارند مناسب است.
صنعت نفت و گاز نروژ :
اهداف خود را برای کاهش انتشار کربن ۵۰ درصد قبل از سال ۲۰۳۰ اعلام کرده است ، اما برای این کار این صنعت نیاز به یافتن منبع انرژی تجدید پذیر برای میادین دریایی خود دارد. Odfjell Oceanwind توضیح می دهد که تأمین نیرو از ساحل برای میادین نفتی دور از دریای شمال دشوار است. به عنوان مثال در حالی که استفاده از فناوری جذب کربن نصب آن هم گران است و هم به فضایی که معمولاً روی سکوهای نفتی در دسترس نیست نیاز دارد. استفاده از نیروگاه های بادی دریایی امکان پذیر است اما برنامه زمانی نروژ برای توسعه این امکانات به این معنی است که منبع تغذیه قابل توجهی برای تأمین اهداف ۲۰۳۰ خود در اختیار صنعت نفت نیست.

مفهوم Odfjell Oceanwind :
توسعه توربین های بادی شناور در دریا است که می توانند به مناطق نفتی منتقل شوند و برای طول عمر این میدان به اپراتورهای سکوها اجاره داده شوند.

پر لوند ، مدیرعامل تازه منصوب شده Odfjell Oceanwind گفت :
ما واقعاً از ورود به این همکاری بسیار هیجان زده هستیم. Odfjell Oceanwind در حال توسعه سریع برای ساخت ناوگان اجاره ای واحد شناور متحرک با قابلیت بالقوه برای کمک به اهداف کاهش انتشار صنعت نفت و گاز سریعتر از هر فن آوری موجود است.
 همکاری با زیمنس گیمزا و زیمنس انرژی به ما امکان دستیابی به راه حلهای برجسته و اثبات شده توربینهای بادی ، ذخیره انرژی و همچنین راه حلهای قدرت و ادغام با سیستم عاملهای میزبان را می دهد. این برای ما بسیار مهم است تا زمان ورود به بازار را به حداقل برسانیم و بتوانیم به سرعت مقیاس بندی کنیم.

هدف از تفاهم نامه جدید این است :
سه شرکت به طور مشترک MOWU را توسعه دهند. Odfjell Oceanwind در حال توسعه هیبرید WindGrid خود برای میکرو شبکه ها است که با راه حل ذخیره انرژی BlueVault زیمنس انرژی ، که شامل باتری ها ، AC PowerGrids ، ترانسفورماتورها ، تابلوها و سیستم کنترل قدرت است ، یکپارچه خواهد شد. محیط سخت و غیر قابل غوطه وری Odfjell Oceanwind برای استفاده از توربین های بادی دریایی Siemens Gamesa SG 14-222 DD یا SG 11.0-200 DD با ظرفیت ۱۵ مگاوات یا 11 مگاوات در نظر گرفته شده است. تفاهم نامه ماهیتی غیر الزام آور دارد.
نتیجه :
هدف این است که از سال ۲۰۲۴ اولین واحدهای MOWU تولید انرژی تجدیدپذیر داشته باشد

3 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

تیک تولید کننده سینی نردبان کابل گالوانیزه لوله برق

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

سینی کابل برق، نردبان کابل لدری، لوله گالوانیزه گرم برق، گلند کابل ، لوله خرطومی فلکسی، جعبه تقسیم، پریز کف خواب دفنی، ترانکینگ، هدبوشینگ لوله برق، بست اسپیت، بست چنگالی، سی چنل، قوطی کلید پریز فلزی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 10 ساعت پیش