تیک تولید کننده سینی نردبان کابل گالوانیزه لوله برق

سینی کابل برق, نردبان کابل لدری, لوله گالوانیزه گرم برق

اطلاعیه

کالیفرنیا ارسال پیشنهاد برنامه های ترکیبی هیدروژن برای انرژی پاک

کالیفرنیا ارسال پیشنهاد برنامه های ترکیبی انرژی پاک و هیدروژن را برای ارسال مجدد برنامه ها به صفحه طراحی ترسیم می کند.
مختصر :

رگولاتورهای انرژی کالیفرنیایی در حال بررسی این هستند که آیا برنامه ثبت شده توسط شرکت های دولتی که برنامه ای برای نمایش مخلوط هیدروژن را پیشنهاد می کند ، به عنوان اقدام اولیه به سمت ایجاد یک استاندارد تزریق هیدروژن در سراسر کشور برای سیستم گاز ، رد کنند.
تصمیم کنگره :
در تصمیم پیشنهادی مبنی بر اینکه کمیسیون خدمات عمومی کالیفرنیا (CPUC) می تواند زودتر در ۱۵ ژوییه رای دهد ، نهادهای نظارتی این نگرانی را مطرح کردند که پیشنهاد اولیه تاسیسات برای پیش بینی یک پروژه نمایشی 31.8 میلیون دلاری در مورد دامنه کار ، زمان و هزینه آن مشخص نیست ، و علیرغم اهمیت تحقیق ابراز تمایل کرد که چک سفید به آنها تحویل می دهد .

این تصمیم در صورتی است که ، انرژی رسانی توسط آب و برق را ترک کنند. که شامل جنوب کالیفرنیا گاز (SoCalGas) و اقیانوس آرام گاز و الکتریک (PG & E) می باشد.
 ملیسا ساب بوتین ، سخنگوی PG&E در بیانیه ای از طریق ایمیل گفت :
نقشه عملی کردن هیدروژن در مراحل اولیه است و ما به تحقیق و توسعه در مورد تأثیر ترکیبات هیدروژن و گاز طبیعی بر دارایی های سیستم گاز و تجهیزات مشتری ادامه خواهیم داد.

بینش :

درخواست مشترک PG&E ، SoCalGas ، San Diego Gas & Electric (SDG & E) و Southwest Gas Corporation از کمیسیون در پاسخ به درخواست تنظیم کنندگان مبنی بر پیشنهاد تغییرات تعرفه که شامل موارد دیگر ، یک استاندارد تزریق اولیه برای انرژی هیدروژنی تجدید پذیر است. با این حال ، شرکت های بزرگ سرانجام به این نتیجه رسیدند که برای پیشنهاد یک استاندارد تزریق هیدروژن نیاز به تحقیقات بیشتری دارند و برنامه ای نمایشی را پیشنهاد می کنند که توسط SoCalGas و SDG & E اجرا می شود ، نحوه تأثیر سطوح مختلف ترکیب هیدروژن روی خطوط لوله آنها را بررسی می کند. 
شرکت های تاسیساتی بزرگ پیشنهاد کردند این برنامه به سه مرحله تقسیم شود :
مرحله اول ، از مارس 2022 آغاز می شود ، شامل ترکیب هیدروژن با قسمت کوچکی از سیستم توزیع پلاستیک جدا شده SoCalGas و افزایش درصد آن در طول پنج سال است. 
فاز دوم ترکیب هیدروژن را در خطوط لوله مخلوط پلاستیک و فولاد آزمایش می کند ، در حالی که مرحله سوم روی خطوط لوله انتقال فولاد متمرکز است. پیش بینی می شود کل تلاش 31.8 میلیون دلار هزینه داشته باشد.

اما در تصمیم پیشنهادی :
اسکارلت لیانگ اوجیو ، قاضی حقوق اداری ، درخواست رد درخواست را توصیه کرد ، در حالی که درب شرکت های حقوقی برای درخواست درخواست دقیق تر در آینده باز است. یک نگرانی این است که پروژه پیشنهادی ممکن است با دو طرح تزریق هیدروژن دیگر که در کالیفرنیا در حال انجام است همپوشانی داشته باشد.
مطالعه فنی در حال انجام توسط دانشگاه کالیفرنیا ؛ ریورساید ، که همچنین نگاهی به تأثیر تزریق هیدروژن در خطوط لوله گاز طبیعی دارد و بودجه اختصاص یافته توسط کمیسیون انرژی کالیفرنیا (CEC) برای یک خلبان مخلوط کردن هیدروژن می باشد این تصمیم پیشنهادی همچنین به وجود خلأهایی در استفاده از خدمات شركت اشاره دارد . از جمله این واقعیت كه دو مرحله اخیر برنامه تظاهرات كه قرار است در اوایل سال 2023 آغاز شود ، هنوز توسط شركتها برنامه ریزی نشده است. قاضی حقوق اداری همچنین از مجاز بودن خدمات آب و برق برای هزینه 31.8 میلیون دلار است که بعداً می تواند به نرخ دهندگان پرداخت شود. برای پروژه بدون برآورد هزینه و برنامه ریزی مشخص ، س question ال کرد.
با این حال ، تصمیم پیشنهادی شامل راهنمایی برای شرکت های بزرگ برای ثبت درخواست جدید بودجه برای مطالعه اختلاط هیدروژن ، پس از همکاری با CEC و دانشگاه کالیفرنیا ، ریورساید است. برنامه جدید باید شامل یک جدول زمانی دقیق ، بودجه و جزئیات برنامه باشد و در صورت امکان ، برنامه را ظرف دو یا سه سال تکمیل کند. 
این کمیسیون نیست که تحقیقات در مورد هیدروژن را به سختی مورد انتقاد قرار می دهد.  آنها فقط می گویند که آب و برق چک سفید ندارد ، و آنها انتظار دارند که حداقل هماهنگی لازم برای اطمینان از هزینه عاقلانه پرداخت کنندگان نرخ بهره انجام شود.
گرسن ، وکیل مدافع ارشد انرژی پاک با Earthjustice ، گفت:
برنامه های کاربردی برنامه ریزی شده برای شروع پروژه بزرگ با مخلوط 1٪ هیدروژن در خط لوله توزیع پلاستیک ، و به طور بالقوه تا 20٪ با گذشت زمان افزایش می یابد. همچنین به دلیل تراکم انرژی هیدروژن ، با گازی مطابقت دارد که 7٪ از آن را دریافت می کند گرسن گفت ، محتوای انرژی از هیدروژن است.هیچ برنامه واقعی برای 93٪ دیگر وجود ندارد.
به گفته ساب بوتین PG&E :
همچنان به بررسی چندین گزینه برای کربن زدایی سیستم خود از جمله استفاده بالقوه از هیدروژن می پردازد. ترکیب هیدروژن با گاز طبیعی یکی از نوآوری های امیدوار کننده ای است که علاوه بر کربن زدایی در سیستم گاز ، می تواند PG&E و سایر شرکت ها را به بخش های سخت الکتریکی برای کاهش اثر کربن خود ارائه دهد

3 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

تیک تولید کننده سینی نردبان کابل گالوانیزه لوله برق

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

سینی کابل برق، نردبان کابل لدری، لوله گالوانیزه گرم برق، گلند کابل ، لوله خرطومی فلکسی، جعبه تقسیم، پریز کف خواب دفنی، ترانکینگ، هدبوشینگ لوله برق، بست اسپیت، بست چنگالی، سی چنل، قوطی کلید پریز فلزی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 24 ساعت پیش