تیک تولید کننده سینی نردبان کابل گالوانیزه لوله برق

سینی کابل برق, نردبان کابل لدری, لوله گالوانیزه گرم برق

اطلاعیه

بالا بردن توان گستر ش جدیدترین پست های انتقال برق در تهران بوسیله نوسان طونل های پتانسیل

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

گسترش توان برق :

مدیریت عامل استان تهران به گسترش طونل نوسان انرژی در کل تهرن افزود این دالان ها در اندازه های بزرگ و در چهار سمت جغرافیایی تهران صورت می گیرد. به گفته وزارت خانه نیرو جناب خوش خولق با اقداماتی که صورت گرفته در حیطه مدیریت مصرف برق در این چند سال اقدامات استانداردی مناسب عملیاتی شدن صورت گرفته است همچنین در سال قبل 4000 هزرا مگاوات مدیرت مصرف شده است.ایشان با طرحی اساسی در زمینه مدیریت برق تهران با در نظر گرفتن 37 میلیون مشترک کاری خوب  در گسترش توان دخیره سازی و نوسانات در ساعات اوج صورت دادند.

رییس برق منطقه استان تهران افزودند :

این عملیات برای گسترش و بهین سازی صورت می گیرد تا هر سال به شکلی مداوم در حال تغییر باشد همچنین در بلند مدت تا سال 1404 برنامه ای اصولی در نقشه کار است که هزینه ای معدل ده هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه تخمین زده شده است. در شهر تهران با در نظر گرفتن رشد روزانه مصرفی و قیمت تمام شده اندکی کار به تعویق افتاده است که در این زمینه سعی میی شود تلاش ها به نتیجه برسد.

ایشان افزود هدف اصلیشان در حوزه برق شهری استفاده بیشتر از تکنولوژی‌های بهروز جهان است :

همانطور که تدبیر اصلی ما استفاده از گسترش توان درونی است ، دنبال فن آوری های جدید و بهره وری از ظرفیت‌های داخلی در صنعت برق بصورت خودکفا شویم همچنین در سال آتی 96 درصد از تجهیزات تولید داخل کشور است.

4 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

تیک تولید کننده سینی نردبان کابل گالوانیزه لوله برق

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

سینی کابل برق، نردبان کابل لدری، لوله گالوانیزه گرم برق، گلند کابل ، لوله خرطومی فلکسی، جعبه تقسیم، پریز کف خواب دفنی، ترانکینگ، هدبوشینگ لوله برق، بست اسپیت، بست چنگالی، سی چنل، قوطی کلید پریز فلزی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 24 ساعت پیش